טלוויזיה

מגישת ערוץ 14 מפסיקה להגיש: זו הסיבה שתעדר מהמסך

מגי טביבי נאלצה לעבור הליך רפואי להסרת נגע חשוד בפניה.בשל כך, המגישה האהובה של חדשות 14 לא תופיע על המסך בימים הקרובים, אבל החשד הוסר והעיקר הבריאות
מערכת ice |  1
מגי טביבי (צילום מסך ערוץ 14)
רגע אחרי יום הכיפורים, שהיה כואב במיוחד השנה בעקבות סערת התפילה בהפרדה בכיכר דיזנגוף, כאשר התגובות בקרב אנשי התקשורת בישראל הציפו את הרשתות החברתיות, בעוד מגישת חדשות ערוץ 14מגי טביבי, הגיבה בזעזוע, אבל מסתבר שיש לה גם צרות מש עצמה.
מסתבר שאחרי בדיקה שגרתית שעברה, טביבי נאלצה לעבור אמש (רביעי) הליך רפואי להסרת נגע חשוד בפניה.בשל כך, המגישה האהובה של חדשות 14 לא תופיע על המסך בימים הקרובים, אבל החשד הוסר והעיקר הבריאות
טביבי, שידועה ביחסה הקרוב לדת ומפרסמת מדי שבוע את הפרשנות שלה לפרשת השבוע, התייחסה לאירועים הקשים בתל אביב במהלך יום הכיפורים וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה כך: "כשהתפילה הופכת גם היא לזירת קרב - כבר לא ברור את מי מנסים לנצח. בושה".

עוד קודם לכן, אשת התקשורת, כתבת המגזין והמגישה, מנחת "העולם הבוקר" לשעבר מירי מיכאלי, פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם ובו הביעה את מחאתה הנחרצת נגד החלטת ביהמ"ש למנוע מארגון "ראש יהודי" לקיים את התפילה במתכונתה, כאשר חוצצים פיזיים מפרידים בין המתפללים והמתפללות בתפילת כל נדרי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל
    אבי 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ברור שהיא תהיה מקסימה גם עם חבישה בפניה!!!
    סגור