תקשורת ומדיה

כוכב הפטריוטים בערוץ 14: "המשפחה חוותה טרגדיה"

פאנליסט 'הפטריוטים', איתמר פליישמן, חיזק את ידיה של משפחתו של רפאל אדנה ז"ל במהלך תוכנית 'סופשבוע' בערוץ 14: "המשפחה חוותה טרגדיה שאין גדולה ממנה, לאבד ילד בן 4, וההתנהגות שלהם היא אצילית, רגועה, פרופורציונלית, היא השראה ומודל לחיקוי. היינו צריכים להעלות אותם על נס, איך מתנהלים בשעת משבר - גם כאשר הוא מול רשויות המדינה"
תום נחום |  1
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
פרשת התנהלות הפרקליטות סביב דריסתו למוות של הילד רפאל אדנה ז"ל בן ה-4 ממשיכה לעורר הדים, כאשר כעת, פאנליסט 'הפטריוטים', איתמר פליישמן, התייחס לנושא במהלך התוכנית 'סופשבוע' עם נוה דרומי בערוץ 14, וחיזק את ידיה של משפחתו של רפאל במאבק שלהם.
פליישמן התייחס למשפחתו של אדנה ואמר: "המשפחה חוותה טרגדיה שאין גדולה ממנה, לאבד ילד בן 4, וההתנהגות שלהם היא אצילית, רגועה, פרופורציונלית, היא השראה ומודל לחיקוי. היינו צריכים להעלות אותם על נס, איך מתנהלים בשעת משבר - גם כאשר הוא מול רשויות המדינה".
 
כל זאת רק יומיים אחרי שבמהלך תוכניתה 'שבע' ביום רביעי בכאן 11, איילה חסון התייחסה גם היא לפרשת דריסתו למוות של רפאל אדנה ז"ל וחשפה את תוכן השיחה שלה עם בכיר במשטרה: "אמר לי אתמול גורם במשטרה 'אל תוותרי להם, האמת היא שהיה שיבוש, אל תוותרי להם, תדעי לך שהיה שיבוש, הם רוצים שנשקר', אמרתי לו 'אבל למה שתשקרו?', הוא ענה לי 'כי אנחנו פוחדים ממח"ש', כי הפרקליטות שולטת במח"ש". הפאנליסט נועם פתחי הגיב: "גורמים בתוך הפרקליטות יורדים למחאה ומדברים שם עם המפגינים ואומרים 'אל תוותרו', אנחנו מתוך הפרקליטות יודעים שיש מחאה".
 
וכמו כן, יומיים אחרי שהדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון השתתפה ברביעי במחאה באיילון עבור "צדק לרפאל", במחאה על הטיפול בחקירת הדריסה של רפאל אדנה ז"ל בן ה-4, שנהרג בתאונת דרכים בנתניה. חלק מהמוחים ירדו לאיילון צפון וחסמו את הכביש. דדון העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה עם אמו של רפאל המנוח מההפגנה, וכתבה: "תכירו, זאת אמא של רפאל אדנה ז״ל, שמחה צאגאי. במקום להיות עסוקה בשכול, בהחלמה, בטיפול במשפחה ובלחזק את עצמה, היא צריכה לעמוד כאן היום באמצע מחאה. בחודש מאי האחרון, רפאל הקטן בן ה-4 נדרס למוות בנתניה. האשמות לא מעניינות אותי, אני לא מעוניינת במשפט שדה ואני לא הייתי נוכחת בתאונה הנוראית הזאת. "ועם זאת כשקלטתי שהיה מקרה טרגי שפשוט נעלם מעיניי הציבור והתיק נסגר (ובינתיים נפתח מחדש) כל הנורות האדומות נדלקו לי. מדובר בחיים של ילד, בחיים של המשפחה שלו, ואנחנו קמים לדרוש מענה לשאלה ״מה קרה שם?!״. שכל אחד במערכת יעשה את עבודתו נאמנה, ללא קשר לצבע הגוף, לכמה כסף יש לנו בכיס או כמה רעש תקשורתי נעשה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בא להקיא מהסיבוב,שהימין עושה על הטרגדיה הזו.
    טובה 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הפכו סיפור טרגי,שלצערנו קורה בארץ לא פעם, לעוד פרק בקונספירציה הימנית החסונית כנגד הפרקליטות. הפגנות אלימות,כולל דקירת שוטר,זה שיא האצילות.
    סגור