תקשורת ומדיה

ינון מגל חושף: זו המתנה שקיבל במהלך שידור 'הפטריוטים'

ינון מגל חשף את הספר שקיבל במתנה מאחד הצופים שהגיעו לאולפן 'הפטריוטים' בערוץ 14: "אורן הקיבוצניק שהגיע הערב לפטריוטים הביא לי ספר מתנה ומכתב מרגש". במכתב שקיבל מגל נכתב: "תודה שאתה נותן כוח בעיקר לאלה שאין להם תקשורת מגויסת, שאין להם פתחון פה בכל מוקדי האליטה. תמשיך להיות אי של שפיות בים של בולשביקים"
תום נחום | 
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
לאחר החרם של שטראוס וההודעה כי היא מפסיקה לפרסם בערוץ ובהסתמך על תיעוד של שיחות של לקוחות עם השירות של תמי 4 השייך לשטראוס, שוגרה הבוקר (חמישי) הודעה מטעם ערוץ 14 לחברה, זאת על רקע החרם הנגדי של ערוץ 14 נגד שטראוס, אותו הוביל מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל, שהופתע אמש (רביעי) בשידור וקיבל מתנה מאחד הצופים שהגיע לשבת בקהל.
מגל העלה לטוויטר (X.COM) ציוץ עם תמונה של הספר 'החיים על פי ינון' מאת נדב נוה וצילום של המכתב אותו קיבל וכתב על כך: "אורן הקיבוצניק שהגיע הערב לפטריוטים הביא לי ספר מתנה ומכתב מרגש". במכתב שקיבל מגל נכתב: "ינון שלום, רציתי לומר לך תודה. תודה שאתה מהווה קול חזק, ברור, מלא הומור וחן להמון אנשים. תודה שאתה נותן כוח בעיקר לאלה שאין להם תקשורת מגויסת, שאין להם פתחון פה בכל מוקדי האליטה".
 
עוד נכתב: "אני אסיר תודה לך שאתה נותן כוח גם לנו - אנשים פריווילגים, לבנים, קיבוצניקים בוגרי סיירות או סייבר, 8200 או טייסים, אנשים בעלי תארים, שחושבים כמוך ורוצים לחיות פה ביחד, לצד הדת האהובה שלנו ולצד המסורת העשירה. אנשים המבינים למה הגענו הנה, על מה נלחמנו ועל מה נמשיך להילחם ויהי מה! תמשיך להיות אי של שפיות בים של בולשביקים. אורן, קיבוצניק, בוגר 8200 וסמינר הקיבוצים, רק ביבי!!".
בתוך כך, במכתב של ערוץ 14 בנוגע לשטראוס צוין: "בעקבות התבטאויות של מוקדני תמי 4 כי חברת שטראוס תחזור בקרוב לפרסם בערוץ 14, אנו מבקשים להבהיר: החרם של חברת שטראוס על ערוץ 14 הוא מאבק על חופש הביטוי ולא על תקציבי פרסום".

עוד הבהירו בערוץ 14 כי: "שטראוס ניצלה לרעה את כוחה כמונופול כדי לנסות להחליט בעבור. אזרחי ישראל מי ראוי לשדר בטלוויזיה ומי לא. ערוץ 14 מחויב לחופש הביטוי ולעצמאות השידורים. לא נאפשר סתימת פיות, ולכן לא נשדר פרסומות של חברות המשתמשות בכספן כדי להתערב בתוכן השידורים ולהשפיע על אופיים".
לסיום הצהירו בערוץ: "אנו מצפים מהנהלת שטראוס להפיק לקחים ולהתחייב בפני הציבור כי לא תנצל את כוחה הכלכלי כדי לפגוע בחופש הביטוי של כלל גופי התקשורת בישראל. כל עוד הדברים הללו לא ייאמרו בבירור, לא נאפשר לשטראוס לפרסם בערוץ 14".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה