טלוויזיה

אברי גלעד נשאר ברשת 13? זה הרמז המפתיע שסיפק

בתכניתו ברשת 13 המגיש אברי גלעד ראיין את יוצר הסרטון שמדבר על השיח הפוליטי שהשתלט על צה"ל וזרק בפנים רמז קטן על עתידו. האם המעבר לא יקרה?
מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום Magma Images, יחצ רשת 13)
בין אייטם לאייטם, ייתכן שאברי גלעד הודיע שהוא לא ממהר לעזוב את רשת 13 אחרי 20 שנה? אחרי שזעם גדול התעורר ביום חמישי האחרון בצה"ל בעקבות סרטון שפורסם, ששותף בין היתר על ידי שר הספורט מיקי זוהר, שמציג את טייסי חיל האוויר כמי שלא מסייעים לצבא היבשה, זאת על רקע הסירוב של רבים להמשיך להתנדב למילואים ולהכניס את הפוליטיקה לשיח הצה"לי עם התניות לממשלה לגבי המשך החקיקה, המגיש התייחס לכך בתכניתו ברשת 13.
גלעד שראיין את יוצר הסרטון אמר וזרק בין היתר רמז קטן לגבי עתידו בשל השמועות על עזיבת הערוץ: "כשראיתי את הסרטון, נחרדתי. אבל כשדיברתי הבוקר עם היוצר, הבנתי. הנה ראיון עם היוצר שטלטל את המדינה. שמח שאני עדיין בבוקר של רשת ויכול לדבר עם אנשים מעניינים. שווה צפייה".
בראיון סיפר האיש שיצר וכיכב בסרטון כי הוא כוון גם לאנשי הימין וגם השמאל, שלטענתו הקרע הוא הסיבה לסרטון ולא הסירוב של הטייסים, גלעד חזר לא פעם על כך שמדובר בסרטון שהופך את הבטן.
כזכור, ממחאת המילואימניקים אחים לנשק נמסר בתגובה לסרטון שפרסם מיקי זוהר בטוויטר שלו: "גם בממשלת ההסתה והשנאה של יריב לוין, רוטמן, ואמסלם עד היום לא העזו לחצות את הקו האדום של זילות בזכרון חללי צהל בסרטון תעמולה לצרכים פוליטיים".

עוד נמסר: "היום גם הקו הזה נחצה. מיקי, ביום שתקרא את רוח צה"ל תלמד שחתמנו על מדינה יהודית ודמוקרטית, אבל אותך זה לא מעניין. אתה מעדיף להפיץ סרט ביזוי הנופלים ולעמוד לצד בן גביר בביזוי ערכי צה"ל. תתבייש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הבנתם נכון
    העולם הערב 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא התכוון שלמרות שהוא עובר לקשת 12 בקרוב, עדיין מתאפשר לו להגיש את התוכנית (שישי בבוקר) ברשת 13 עד המעבר. בד״כ כאשר טאלנט מודיע על מעבר לערוץ המתחרה -הוא יורד מיידית מהמסך. ויש לו תקופת ביניים שבה הוא לא מופיע בכלל- לא בערוץ הקודם ולא בערוץ החדש. במקרה הזה סיטואציה נדירה שבה הוא הודיע על עזיבתו ובכל זאת ממשיך לשדר כרגיל. ראו דוגמה אילה חסון/ שרון גל- באותו רגע שהודיעו על עזיבה הם נעלמו מהמסך של 13 והתוכניות של שניהם (כבר באותו יום ממש) הוגשו ע״י מחליפים. ללא פרידה מהצופים. מאמינה שזה קשור יותר לדרך שבה עוזבים ...כל אחד בוחר איך להתנהל ואם לסיים בטוב או ברע. אברי עבר את הגיל של הפוזות. בהצלחה
    סגור