טלוויזיה

דרמה באח הגדול: אחת הפייבוריטיות לזכייה נטשה את הבית

לין אלפי, אמא לתינוקת בת שנה, שהדהימה את ישראל כשחשפה באומץ את סיפורה האישי והעלתה לתודעה את נושא ההריון הקריפטי נכנעה לגעגועים לביתה שהגיעו לשיא והחליטה לפרוש אחרי 46 ימים
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)

עוד דרמה בבית האח גדול בעונה שלא מפסיקה לספק כותרות ורגעים לא צפויים. אמש (שישי) לין אלפי, מהמתמודדות הבולטות של העונה הנוכחית ואף אחת הפייבוריטיות להתקדם עד הסף, עזבה את הריאליטי של רשת 13 בתום 46 ימים.

אלפי, אמא לתינוקת בת שנה, הדהימה את ישראל כשחשפה באומץ את סיפורה האישי והעלתה לתודעה את נושא ההריון הקריפטי. במשך כל תקופת שהותה בבית, דיברה לין על הגעגועים למשפחתה וביתה, אך בימים האחרונים גברו הגעגועים לביתה והגיעו לשיא.
 



אמש הפעילה לין נוהל עזיבה מהבית, נכנסה לחדר האח הגדול וביקשה לעזוב את התוכנית. כל הפרטים ישודרו הערב (מוצ״ש) בפרק שישודר ברשת 13. היא לא המתמודדת הראשונה שעושה זאת, אחרי שגיא איתן עשה זאת לפני שבועיים.

התכנית נמצאת אגב על המוקד לאחר הסצינה הקשה לצפייה של החרם נגד סתיו קצין בריאליטי הדגל של רשת 13 ״האח הגדול״, צופים התלוננו לרשות השנייה לטלוויזיה וצפוי להיפתח בירור נגד הערוץ והאח הגדול על הפרה. בין היתר נשמעו תלונות קשות נגד הערוץ המשדר והתכנית: ״שמישהו יעצור את החרם המתעלל בסתיו, זה הזוי שהפקה נותנת יד לבריונות, חרם ורוע בפריים טיים, היא בלתי נסבלת בעיקר בגלל היחס כלפיה״.
 



הרשות השנייה שאמורה לטפל בטענות עתידה לפתוח בבירור מול רשת 13 שמשדרת את הריאליטי הוותיק, אך יש לציין כי הכלים שלה די מוגבלים במקרים מהסוג הזה. לכל היותר היא תוכל להטיל קנס על רשת, אבל עונש משמעותי ממש אין ביכולתה להשית.

כזכור, גם בסוף השבוע התחוללה סערה בעקבות הקללות של שניר בורגיל שכמעט עלו לו במקומו באח הגדול. בעקבות הקללות הקשות שלו לסתיו קצין, בהפקת האח הגדול וברשת 13 מסרו: "מתייחסים בחומרה רבה לדברים שאמר שניר ופועלים למנוע שיח מסוג זה על המסך. שניר יזומן לחדר האח הגדול לשיחת נזיפה לפני אזהרה. כלומר אם יתבטא בסגנון זה שוב, יהפוך לדייר על תנאי".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהו הריון קריפטי? (ל"ת)
    רינה 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור