טלוויזיה

אופירה אסייג סוגרת חשבון ומתפוצצת: "בא לי להקיא, מביך"

אופירה אסייג בטור נוקב דווקא נגד השר דודי אמסלם: "ההתבטאות שלך נגד הטייס שנפצע בעינו ממכת"זית וקראת לו "צפונבון שקיבל שריטה בעין" גורמת לי להקיא. איך אתה חי עם עצמך לאור התיאורים הקשים שיוצאים ממך? אולי תבשל משהו, זה מרגיע! כי כבר הפכת לאפליקציה של עצמך מביך! שר האטום עאלק"
מערכת ice |  12
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)

מגישת קשת 12 ורדיו 102FM אשת התקשורת אופירה אסייג הביעה גם היום (רביעי) את דעתה הקיצונית נגד הרפורמה המשפטית אחרי בהפגנות אמש כשהפעם העלתה זאת על הכתב בטור שלה במאקו.

אסייג כתבה בטור: "ביבי, זה בכלל לא משנה מי צודק או מי התחיל, תעצור כבר את הטירוף הזה. עד מתי תשתוק? ומשפט לדודי אמסלם? אני לא יודעת לראשונה בחיי באיזה מילים להשתמש מולך כי זה נמוך לי מדי, אבל ההתבטאות שלך נגד הטייס שנפצע בעינו ממכת"זית וקראת לו "צפונבון שקיבל שריטה בעין" גורמת לי להקיא. איך אתה חי עם עצמך לאור התיאורים הקשים שיוצאים ממך? אולי תבשל משהו, זה מרגיע! כי כבר הפכת לאפליקציה של עצמך מביך! שר האטום עאלק".
 



אמש בתכניתה ב-102FM אמרה: "אני רוצה לומר שזה אחד הימים היותר קשים שהיו לי כאזרחית במדינת ישראל לראות משעות הבוקר את המפגינים יוצאים מ-5:00 לפנות בוקר, מרימים אוהלים בצמתים, מפגינים למען הדמוקרטיה, עוזבים את הבית, את האישה, את העבודה, את החופש הגדול ואת החיים כבר חצי שנה כדי להפגין למען הדמוקרטיה הישראלית. ראש הממשלה בנימין נתניהו צריך להתבייש, הוא צריך להרים את הראש מהשולחן של שר המשפטים יריב לוין ולהגיד 'עד כאן, אני לא אתן למדינה הזאת להישרף לגמרי, אתה לא תהרוס את המדינה, לא אתה ולא החלומות שלך על הפיכה משטרית', אבל במקום לעשות את זה הוא שותק ונותן לכולנו להישרף, לקבל מכות, לצאת להפגנות ולעם הזה להיקרע לחצי, לגזרים, לפירורים, וככה נראית מדינת ישראל, בושה וחרפה, אחד הימים היותר קשים ויותר עצובים, זה מה שיש לי להגיד על ראש הממשלה. אני חשבתי שמנהיג אמור לאחד, שמנהיג אמור לחבק ולהכיל ולפתור בעיות". 

"וואלה? אני חושבת שאבן שושן צריך לפתוח מחדש את המילון באות מ' במילה מנהיג ולהגדיר אותה מחדש, כי זה לא מה שכתוב עד היום, בושה וחרפה מה שעובר על עם ישראל בימים האלה. גם על השוטרים, אלה שמרביצים ואלה שלא מרביצים ונאלצים גם לעמוד שם, גם ליבי איתם, גם הם מסכנים, גם להם קשה מאוד. הדיווחים על דוחק קיצוני בנתב"ג גם מוגדרים כ'מירון 2', יש שם דוחק קשה וחוסר אוויר, לחות ודביקות, תנו לאנשים אוויר, אני בהלם. מפעילים כוח אדיר נגד המפגינים, שמה הם רוצים? מה משעמם להם? הם באו להפריע למישהו? הם לא רצו להעביר את החופש הגדול עם הילדים, עם החברים שלהם, עם עצמם? הם באים להילחם למען המדינה שלנו, בושה וחרפה".
בסטורי באינסטגרם שלה היא כתבה: "עצוב", "עם ישראל חי", היא שיתפה תמונה של מפגין מדמם מעינו: "למה? למה? הלב נקרע", בסטורי אחר כתבה נגד ראש הממשלה: "ביבי! איפה אתה? אתה ראש הממשלה, תחזיר לנו את החיים!!! לא אכפת לך?  למה? נהרסה לנו המדינה".

תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    אופירה אסייג
    שרית 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בא להקיא שרואים את אופירה אסייג זאת ששכבה עם אלי גוטמן כאשר היא היתה נשואה והוא היה נשוי היא בטח לא אחת שתטיף מוסר ואדון אייל ברקוביץ שהלל עם האישה של החבר הכי טוב שלו ממש דוגמה למופת
    סגור
  • 10.
    אפילו בדימונה עיר הולדתך
    עמי בוזגלו 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעבירים דאחקות איך השלוחיתהזו עלה לה השתן ...מסתבר שאת ביביסטית שמדחיקה את דעותייה בגלל הכמיהה להיות שייכת לצפוניים מתל אביב..לא יעזור לך את פריחה מצוייה זו האמת !
    סגור
  • 9.
    אשה טפשה עלובה, להקיא רק ממך
    א.ת 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק ערוץ בזוי יכול להעסיק רפש כמוך, אם הוט ימותו עוד שנים לא רתחבר אלהם בגלל שהיית שם פריזנטורית !!! עשו לעצמם נזק לתמיד
    סגור
  • 8.
    אחלה ברקו ואופירה
    םןו 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קשה לכם לשמוע את האמת על המסך הם אמיתיים אומרים בפה מלא את האמת שלא רוצים לשמוע כל הכבוד להם הלואי שביבי היה אמיתי כמוהם ולא היה מפחד לאמר את האמת על במת הכנסת קבל עם ועדה כמה הוא לא רואה את הקרע במדינהשהוא מבשל יחד עם כל הכנסת המזורגגת שלהם
    סגור
  • 7.
    עוף פירה אס(עכוז) ייג
    שפן 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד עז שדעתה מאד חשובה לעם ישראל , משהוא כמו דעתה של מאיה כליפא
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    אופירע, תקיאי או לא אף אחד לא ירגיש בהבדל
    אופירה 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מזה 5 שנים את עובדת בזה בשנאה והסתה והשתלחויות בימין ובפילוג, האמירות שלך שפלות ושטחיות כמה רוע ורעל, בזה את אלופה
    סגור
  • 5.
    וולגרית גסה אנטיפטית רק ערוץ 12 יכול להעסיקך הם שוים לך (ל"ת)
    אבי 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • איכס
    קשת והרפת 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסייג, מתיחה דחוף. הפנים הגסות נופלות
    סגור
  • 4.
    ראיון בגן החיות של אופירה וברקו
    יגאל 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מה הפלא שביבי לא מגיע למקום שהרמה שם נופלת מאפס. ברגע שיגיע לשם רמת המשכל תרקיע שחקים ולהם לא מגיע הפרס הזה אופירה וברקו תשארו קרוב לאפס מתאים לכם יותר
    סגור
  • 3.
    למי בא להקיא לך? (ל"ת)
    אסייג 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נעל
    חגית 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נעל+זבל=אופירע
    סגור
  • 1.
    בא לי להקיא מהתכנית שלכם עם ברקו (ל"ת)
    ישראל 07/2023/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור