טלוויזיה

אחד הקומיקאים המצליחים בישראל בדרך לרשת 13: זו התוכנית שיגיש

בן בן ברוך בדרך לרשת 13. הבדרן יוביל תוכנית ראיונות בסגנון קצת שונה שתשלב סטנד-אפ ועוד קטעים מיוחדים עם האורחים שידברו איתו על נושאים שלא מדברים עליהם בדרך כלל
מערכת ice | 
רשת 13 (צילום יחצ)
לצד הפודקאסט המצליח שלו ביוטיוב, הקומיקאי בן בן ברוך בדרך לרשת 13. הבדרן יוביל תוכנית ראיונות בסגנון קצת שונה, שתשלב סטנד-אפ ועוד קטעים מיוחדים  עם האורחים שידברו איתו על נושאים שלא מדברים עליהם בדרך כלל.
באחד הפודקאסטים הזכורים שלו הוא אירח השף אסף גרניט, אחד המסעדנים המובילים בישראל, שסיפר בין היתר על  אחד האירועים הזכורים לו ביותר, הרגע שבו פספס את הביקור של מישלן במסעדה שלו בפריז ומה החלק של בנו ליאו, במקרה הזה: "ליאו, הוא בחוג דרמה. הוצאתי אותו מבית ספר, אנחנו הולכים ואני אומר לו 'אתה שומע ליאו, אני ביום רביעי טס לפריז, אני צריך לחזור ל'שבור', אתה יודע אנחנו מנסים לקבל כוכב מישלן', עכשיו אני לא מסיים את המשפט והוא אומר לי 'אתה לא טס לשום מקום ביום רביעי', אני אומר לו 'מה?', ההצגת סיום ביום רביעי של החוג דרמה".
 
גרניט המשיך: "אני אומר לו 'בסדר ליאו, אימא תבוא ואתה יודע, אני חייב לטוס לפריז', הוא אומר לי 'לא, אתה לא. אני עבדתי קשה על ההצגה הזאתי ואני רוצה שאתה תבוא ואתה בא, תטוס ביום חמישי'. אני עם עצמי כזה מה עכשיו אני? אני באמת צריך לחזור".
עוד סיפר: "הלכנו להצגה ברביעי היה מדהים, אוסקר. סתם לא, הצגה של ילדים, היה יפה מאוד, באמת היה יפה. קם בבוקר לטיסה, אני יודע... 5 בבוקר, אני פותח את הטלפון רואה 40 שיחות שלא נענו, 10 הודעות, הכל מדן ותומר השותפים שלי בפריז וזה מתחיל ב"מישלן פה". האינסטינקט יהיה להגיד לי למה לא טסתי? אם הייתי שם בטוח היה יותר טוב, הייתי מבשל לו, אני הייתי מארח אותו".

לסיום הסביר: "פתאום קלטתי שאני פותח את ההודעה הזאת ובמקום להכנס לחרדה, מה שהיה קורה לי לפני כמה שנים, זה שאני בתחושה של 'בחרתי נכון'. בחרתי נכון פעמיים, להיות אבא של ליאו ושמתי את דן השותף שלי שם שעשה את זה טוב בדיוק כמוני וקיבלנו את הכוכב מישלן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה