טלוויזיה

אילה חסון מקבלת סירוב: "אני לא משתתף בקרקס"

דוד ורטהיים נשאל לגבי השתתפות בפאנל של 'שבע עם אילה חסון', אך השיב: "רוב מוחלט בציבור מתנגד להפיכה, אז למה שהפאנל לא ישקף אותו? וגם, פתחי, נו באמת. תשובתי: לא משתתף בקרקס. אולי אלדד יניב פנוי"
מערכת ice |  1
אילה חסון (צילום מסך רשת 13)
אילה חסון ממשיכה להוביל את רצועת 19:00 של כאן 11, עם תכנית 'שבע עם אילה חסון'. בעוד הסדרה זוכה לרייטינג נאה, שלרוב מהווה איום על המתחרות רשת 13 וערוץ 14, נראה שיש מי שפחות נלהב להופיע אצל העיתונאית המוערכת.
עורך וואלה! ברנז'ה ומגיש 103FM דוד ורטהיים סיפר כי: "התקשרו מ״שבע״ של אילה חסון והציעו להשתתף ב״פאנל תקשורת״. שאלתי מי עוד יהיה, אמרו ששירית אביטן ונעם פתחי. באותו רגע הבנתי שאני ה״גיוון״.
 
עוד הוא כתב בטויטר שלו: "בגדול אוהב לגוון, אבל רוב מוחלט בציבור מתנגד להפיכה, אז למה שהפאנל לא ישקף אותו? וגם, פתחי, נו באמת. תשובתי: לא משתתף בקרקס. אולי אלדד יניב פנוי. מחדד אם לא ברור: שירית אחלה לגמרי וממש לא צריכה ממני ציונים. השני לא עיתונאי, וגם אם היה - לא ראוי ליחס או לשת״פ".

נועם פתח עקץ: "מעניין שבשביל להקליט איתי פודקאסט ידעת לשבת איתי יחד", עקיבא נוביק השיב לו: "כל כך הרבה מלל כדי לומר שאין לך כוח לנסוע לירושלים?", ורטהיים ענה: "בכלל שכחתי מזה. חבל שלא אמר בהתחלה והיה מונע הכל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברור שהרבה יותר נח בפאנלים הנקיים מימנים ודתיים ב12,13 (ל"ת)
    גזעני 12,13 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור