קריירה ולימודים

נבחרת NEXT TV החדשה נחשפת: אלו המשפיענים שנבחרו

יחד עם הנבחרת, הכוללת בין היתר את קרן שחם וליאל אלי, יעלו במקביל עשרות יוצרי תוכן נוספים, ברשתות החברתיות השונות עם תכנים שייצרו במיוחד עבור המותג
מערכת ice | 
ממשק
חברת NEXT TV (מבית HOT) הכריזה היום (חמישי) על נבחרת משפיעניות ומשפיענים החדשה שלה, שיהפכו לשגרירה. יחד עם הנבחרת, הכוללת בין היתר את קרן שחם וליאל אלי, יעלו במקביל עשרות יוצרי תוכן נוספים, ברשתות החברתיות השונות עם תכנים שייצרו במיוחד עבור המותג.
לאחרונה יצא NEXT TV בקמפיין בכיכובו של שלום מיכאלשווילי בדמותה של המאמנת הקשוחה זינה.
בנוסף להכרזה על הנבחרת, פרסה NEXT TV מספר סרטונים של "האודישנים" בהם זינה בוחנת את יכולת המשחק של הנבחרת בהתאם לסדרות שמציע השרות, כאשר מאחוריהם מסך ירוק עם קטעים מותאמים לאתגר. 
 

הכולל חבילת הבסיס של NEXT TV כוללת 15 ערוצים מתכנים מגוונים - ספורט, ילדים, סרטים לצד ערוצי "עידן פלוס" הכוללים את כאן 11, קשת 12, רשת 13 ועוד, ולצידם שירות VOD עשיר המכיל את התכנים המדוברים ביותר כמו "בית הדרקון", "סיפורה של שפחה" לצד הפקות המקור מבית HOT כמו "מחוברים", "גולסטאר" ועוד.
נקסט טי.וי מציעה טלוויזיה עם ספריית תוכן עשירה, אשר לרגל עליית הקמפיין תושק במחיר אטרקטיבי לטלוויזיה מבוססת אינטרנט ב-59 שקל. במסגרת השירות יכולים הלקוחות להוסיף ערוצים מגוונים כגון ערוצי הדרמות הטורקיות, ערוצי ילדים ועוד במגוון חבילות או ערוצים בודדים ולבנות חבילות מודלריות בהתאמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה