טלוויזיה

קובי מימון יפרגן? זה מה שגרושתו הטרייה תעשה בקרוב

עם שלושה ילדים משותפים, הסטדנאפיסט וזוגתו קרן החליטו לסיים את הנישואין לא מזמן, אבל נראה שהיא מסתדרת לא רע ולוהקה לסדרה החדשה של HOT 'הראיס'
מערכת ice | 
קובי מימון (צילום מסך אינסטגרם)
אחרי 15 שנים של זוגיות, הסטנדאפיסט והשחקן קובי מימון, הודיע כי התגרש מאשתו קרן, כשלשניים שלושה ילדים משותפים. אחרי ניסיון לגישור, החליטו השניים על פרידה, עליה בישרו לפני כחודש דרך עמוד האינסטגרם של מימון, אבל נראה שהיא מסתדרת לא רע גם לבד.
קרן לוהקה לסדרה החדשה של HOT, הראיס, שתעלה בקרוב כשלצידה משחקים גם הדוגמנית ניקולה וורד וזוגתו של תום חיימוב, ליה נגה. הסדרה מגוללת את המאבק בין חמולות אויבות על השליטה בעכו ובעולם האיגרוף, כאשר קרן תשחק רופאה בשם ליאת.
מימון כזכור, סיכם את ההחלטה שלקחו השניים בפוסט מרגש באינסטגרם: "15 שנה של זוגיות, 3 ילדים מדהימים, כלבה יפייפיה, עסק משותף מצליח, מעגל חברים תומך ומשפחה עוטפת. ללא ספק הספקנו הרבה ואנחנו בהודייה על כל מה שזכינו בו בחיינו המשותפים".

עוד כתב: "החיים לוקחים אותך לכל מיני כיוונים ונכון לעכשיו תם הפרק הזוגי ואנחנו בחתימה על הסכם גירושין. אפשר וראוי לעשות את זה בטוב. לנצח נשאר משפחה וחברים טובים ונמשיך לגדל את השבט שלנו בכבוד ,אהבה והדדיות. תודה לאתי כהן המגשרת המדהימה על הליווי המקצועי, המסור ובעיקר הרגיש".
משנת 2018 מימון מככב בסדרת הטלוויזיה הקומית "חיים שלי" על חייו, כשהוא ומשפחתו משחקים את עצמם בתפקידים הראשיים. הסדרה עלתה בערוץ 13 של הזכיינית "רשת" במהלך חודש מאי בשנת 2018.
החל מ-2019 שיחק בסדרת הנוער "התחנה" את דודי, מנהל התחנה. החל משנת 2020 משחק בסדרת הנוער "ספיידרז" את נוח. באותה שנה החל להשתתף בתוכנית "קובי וליטל החיים עצמם" משודרת בערוץ 13. בשנת 2021 השתתף בסדרת הטלוויזיה "מותק בול באמצע" ששודרה בכאן 11, בתפקיד אגוז בזלת -יו"ר מפלגת בול באמצע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה