טלוויזיה

הסטנדאפיסט הוותיק בדרך לריאליטי? הפתעה ב"רוקדים עם כוכבים"

הקומיקאי קובי מימון נמצא במו"מ עם הפקת 'רוקדים עם כוכבים' שתחזור לעונה נוספת אחרי ההצלחה הענקית בעונה האחרונה אלכס שטילוב שגבר בגמר על מעיין אדם ועדי אשכנזי
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2022 (צילום שי פרנקו)
האם כוכב 'זגורי אימפריה' והקומיקאי קובי מימון, בדרך לריאליטי של קשת 12? מימון נמצא במו"מ עם הפקת 'רוקדים עם כוכבים' שתחזור לעונה נוספת אחרי ההצלחה הענקית בעונה האחרונה אלכס שטילוב שגבר בגמר על מעיין אדם ועדי אשכנזי.
מימון זכור לא רק מההופעה שלו בזגורי אימפריה ב-HOT, במשך שנים הוא כיכב ברשת 13 ב'צחוק מעבודה' ושאר תכניות בידור עם שלום אסייג ולפעמים על ליטל שוורץ, במקביל לקריירה על הבמה.

התוכנית שבכלל החלה ב-2005 עוקבת אחר תחרות ריקודים של מספר זוגות, המורכבים מרקדן מקצועי ומכוכב בידור מוכר וחסר ניסיון בריקודים סלוניים, אשר מתחרים על התואר "מלך ומלכת רחבת הריקודים". הזוגות, אשר במהלך התוכנית מספרם מצטמצם עקב ניפוי על בסיס שבועי, מופיעים עם ריקוד חדש עליו התאמנו במהלך השבוע. 
על הריקוד מוערכים המתמודדים על ידי שופטים מקצועיים בתחום וכן על ידי הקהל בבית, הבוחר באמצעות מסרונים. הזוג שקיבל את הניקוד הנמוך ביותר באותו השבוע, על סמך שקלול ניקוד השופטים והצבעות הקהל בבית (באופן שווה), מודח מהתוכנית וכך עד לזוג שנותר אחרון בתוכנית, שהוא "הזוג הזוכה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה