טלוויזיה

פדיחה בשידור חי אצל פאולה וליאון: מה גרם לראיון להתפוצץ?

צמד המגישים לא הצליחו לעצור את הצחוק לאור העובדה שהכלב של פנינה רוזנבלום לא הפסיק לנבוח ולהפריע לה לשמוע את השאלות: "הוא ג'ק ראסל שובב". צפו בקטע
מערכת ice | 
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)
הכלב של פנינה רוזנבלום לא הפסיק להפריע הבוקר (חמישי) לראיון שלה אצל 'פאולה וליאון' בקשת 12, כאשר הוא נבח בלי הפסקה ולא איפשר לה לשמוע את השאלות של צמד המגישים בנושא מחשבה חיובית.
רוזנבלום אמרה: "הכלב מפריע אני לא שומעת כלום", המגישים גיחכו וניסו לעמוד בפרץ הצחוק, עד שאשת העסקים אמרה: "הוא ג'ק ראסל שב, לולי שקט, שקט, לולי שקט, אי אפשר להרגיע אותו"
 
התכנית ידועה לא רק ברגעים מצחיקים כמו זה, אלא גם ברגעים מרגשים, כמו בראיון המרגש שמביא את סיפורם של הורי ילדי הפעוטון בכפר סבא שחשפו התעללות קשה בילדיהם במסגרת הגן. אל האולפן הגיעו אנשי טיפול ופעילות וכן שתי אימהות שילדיהם חוו התעללות בגן. מעיין אלמקייס, אחת האמהות שהיתה הראשונה לשים לב לסימני אלימות אצל ילדיה והחליטה להחדיר לגן מכשיר הקלטה, חשפה חלק מהדברים המטלטלים שנדהמה לשמוע כשבנה חזר עם ההקלטה אחרי יום אחד בגן.
אלמקייס העידה בתחילת התוכנית כי היא שלחה לגן את ילדיה, ארבעה במספר לאורך שנים ואף קיים קשר משפחתי בינה ובין מנהלת הגן. היא סיפרה בכאב כי החלה לחשוד לאחר מספר סימנים כחולים שהופיעו אצל בנה, ביניהם מכה קשה שהופיעה באוזן, מה לדעתה עלול להעיד על משיכה של הפעוט דרך האוזן באופן אלים שהותיר את הסימן.
עוד סיפרה כי בנה לא אהב להיכנס לגן ולאחרונה אף הכניסה איתו את בתה הקטנה בת השמונה חודשים, שהגיבה גם היא בבכי בזמני ההגעה לגן בבוקר. את החשד האמיתי לאפשרות של התעללות העלתה לראשונה אחרי מספר פעמים בהם שאלה את בנה לפשר המכות שחזר איתם, והוא, לפי גרסתה האשים את המטפלת.
 

אלמקייס התקשתה לעצור את הבכי בזמן שהיא נאבקת לתאר את העדות המצמררת שנתן לה בנה על המתרחש בגן, וכן את הדברים ששמעה מאוחר יותר לאחר שהקליטה את המתרחש שם. 
גם מגישי התוכנית התקשו להישאר אדישים לזעקות השבר שיצאו מהאם תוך כדי העדויות המצמררות ופאולה עצמה עצרה את השידור כדי לתמוך בה ברגע הקשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה