טלוויזיה

עידו רוזנבלום נעלם מ'הזמר במסכה': מה הסיבה להיעדרות?

המגיש של הריאליטי בקשת 12 חלה באותה התקופה בצילומים בקורונה, מי שהחליף אותו היה ניב רסקין מגיש תכנית הבוקר ו'נינג'ה ישראל', איך הוא התקבל בפאנל?
מערכת ice | 
הזמר במסכה (צילום שי פרנקו)
אחת התוכניות המצליחות ביותר של קשת שחזרה לאחרונה לעונה השלישית שלה בקשת 12, 'הזמר במסכה', חוותה לא מעט חורים של נוכחות בימי הצילומים לפני כחצי שנה לאור בלת"מים שונים. גם המנחה הרגיל עידו רוזנבלום נעדר למספר פרקים, בגלל שנדבק בקורונה ובפרק ששודר אמש (שני) המחליף שלו היה ניב רסקין.
רוזנבלום מלווה את תוכנית הריאליטי מוזיקה המסתורית מהעונה הראשונה, יחד עם פאנל השופטים שכולל את הצמד סטטיק ובן אל, אופירה אסייג, שחר חסון, וצדי צרפתי. במהלך העונה גם סטטיק ובן אל נעדרו מסיבות של תחלואה בקורונה, כאשר נודע שמפרק הגמר נעדר תבורי בשל משבר בחייו האישיים, זכר להקלטות שנחשפו עם הקללות לאקסית אורטל עמר.
אגב, מסתבר שמלבד רסקין, המחליפה השניה שהושאלה מהאולפן הפעיל הסמוך היא רותם סלע, שהחליפה אותו בפרקים נוספים במהלך העונה עד שחזר לצילומים כשהוא בריא יותר וניתן יהיה לראות זאת בהמשך העונה.
אגב, אופירה אסייג קיבלה את המגיש החדש בחום: "זאת סגירת מעגל נהדרת, הכי מרגיז אותי בתקופת 'הזמר במסכה' זה רסקין. הוא יושב לו בתוכנית הבוקר ואומר לי: 'אני לא מבין איך לא גילית. זה קטן, אני המום ממך'. הוא נוזף בי. 'איך סטטיק ובן אל לא עלו על זה? שחר חסון לא מזהה אותו? תקשיבי, זה הלם שצדי צרפתי לא זוכר'".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה