טלוויזיה

פיינליסטית האח הגדול בחשיפה כואבת: "חווה פחד וחרדה"

פיינליסטית העונה האחרונה של האח הגדול, בר כהן, התייחסה לפיגוע המשולב בירושלים בה היא מתגוררת: "אין ירושלמי שהתעורר הבוקר ולא חזר 20 שנה אחורה. רק לא פיגועי התופת המזעזעים האלה שוב. לא בירושלים ולא בשום עיר אחרת בישראל. בוקר עצוב"
מערכת ice |  1
בר כהן (צילום מסך רשת 13)
שני פיגועים קשים ומשולבים התרחשו הבוקר (רביעי) בירושלים כאשר בפיגוע הראשון שהתרחש בכניסה לעיר בו התפוצצו אופניים ממולכדות, נפצעו 14 בני אדם ומותו של אחד הפצועים נקבע מאוחר יותר בבית החולים, ובפיגוע נוסף בשכונת רמות שבעיר נפצעו שלושה נוספים, נכון לשעה זו, כאשר גם הפיגוע השני התרחש על ידי אופניים ממולכדות. במשטרה מזהירים כי ישנו חשד למטענים נוספים שמוטמנים בעיר ועל האזרחים להיות ערניים.
פיינליסטית העונה האחרונה של האח הגדול, בר כהן, שסיימה במקום השני אחרי טליה עובדיה בתכנית הריאליטי של רשת 13, העלתה סדרת סטורים כואבת אחרי הפיגוע. בסטורי הראשון שהעלתה צילמה כהן, שנמצאת בירושלים, תמונה של שוטר כשלצדו כתבה: "האווירה בעיר היא כזו".
בסטורי נוסף שהעלתה כתבה כהן: "בטוחה שאין ירושלמי שהתעורר הבוקר ולא חזר 20 שנה אחורה. הפחד והחרדה הזו שחווינו בכל פינה או תחנת אוטובוס בעיר", נזכרה בר כהן והוסיפה כי "רק לא פיגועי התופת המזעזעים האלה שוב. לא בירושלים ולא בשום עיר אחרת בישראל. בוקר עצוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בר כהן
    דן 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה בר הזדמנות חייך קחי את הילד ועזבי את ירושלים)עשית מספיק בושות). היידה הזדמנות לגור בבת ים עם הילד ואבא המסור אליאב. תשקלי כדאי לך
    סגור