טלוויזיה

כוכב הסדרה המיתולוגית "וויל וגרייס" נהרג בתאונת דרכים

הקומיקאי והמחזאי לזלי ג'ורדן נהרג אמש בתאונת דרכים בלוס אנג'לס. הוא התנגש בבניין, לאחר שככל הנראה לקה באירוע רפואי בעת הנהיגה. ג'ורדן הופיע בעשרות סרטים וסדרות, אך זכור יותר מכל כבברלי לזלי ב"וויל וגרייס"
מערכת ice | 
וויל וגרייס (צילום יחצ)
סוף עצוב: הקומיקאי והמחזאי לזלי ג'ורדן, כוכב "וויל וגרייס", נהרג אמש (שני) בתאונת דרכים בלוס אנג'לס, בגיל 67. ג'ורדן שנהג ברכב התנגש בבניין לאחר שככל הנראה לקה באירוע רפואי, מה שגרם לו לאבד שליטה על ההגה.
ג'ורדן הופיע ביותר מ-20 סרטים ולמעלה מ-40 תוכניות טלוויזיה, ובנוסף גם כתב ספרים ומחזות. אבל יותר מכל הוא מוכר כבברלי לזלי ב"וויל וגרייס" המיתולוגית ששודרה בין 1998, ועל תפקידו בסדרה זכה בפרס האמי לשחקן האורח הטוב ביותר בשנת 2006. דמותו בסדרה בלטה גם בשל היותה חברה בקהילה הגאה, כמו לזלי בחיים האמיתיים, ומדובר בשנים שלא שכיח היה לראות הומוסקסואל מוצהר בטלוויזיה.
 
בשנים האחרונות הופיע ג'ורדן ברחבי ארה"ב עם מופע יחיד קומי שזכה להצלחה. עם תחילתה של מגיפת הקורונה, הוא מצא עצמו מככב במדיה חדשה כאר החל להעלות סרטונים קומיים לחשבון האינסטגרם שלו, וכך צבר פופולאריות בקרב דור חדש וצעיר של מעריצים שלא הכירו אותו מקודם.
"העולם הוא ללא ספק מקום הרבה יותר אפל היום ללא האהבה והאור של לזלי ג'ורדן", ספד לו מנהלו האישי. "לא רק שהוא היה מגה כישרון וכיף לעבוד איתו, הוא גם סיפק מקלט רגשי לאומה באחת התקופות הקשות ביותר שלה. על מה שחסר לו בגובה הוא השלים בנדיבות ובגדולה כבן, אח, אמן, קומיקאי, בן זוג ובן אדם. הידיעה שהוא עזב את העולם בשיא חייו המקצועיים והאישיים היא הנחמה היחידה שאפשר לקבל היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה