טלוויזיה

מגישת חדשות 14 נגד המתחרים: "יוקר המחיה לא מעניין"

 מגישת חדשות 14, מגי טביבי, עקצה את הערוצים המתחרים על הסיקור הנרחב על כך שיובל דיין לא לחצה את ידו של ג'ו ביידן: "אם יוקר המחייה בישראל היה מעניין לפחות כמו לחיצות הידיים עם ביידן"
מערכת ice |  3
מגי טביבי (צילום אינסטגרם)
סערת יובל דיין מסרבת לרדת מהכותרות. אחרי ההופעה שלה בבית הנשיא, נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, ניגש ללחוץ את ידה, אך הזמרת שומרת הנגיעה ולא הושיטה את ידה לעבר הנשיא אלא הנהנה עם ראשה.
בערוצים השונים סיקרו את הנושא בהרחבה, מה שלא מצא חן בעיניי מגי טביב, מגישת חדשות 14, שעקצה היום (שישי) עם פוסט בטוויטר כשרשמה: "אם יוקר המחייה בישראל היה מעניין לפחות כמו לחיצות הידיים עם ביידן".
התגובות לכך שדיין לא לחצה את ידו של ביידן היו חצויות. מי שצינן את ההתלהבות היה העיתונאי ומנחה הטלוויזיה, חיים אתגר, שטען: "לפי התיאורים כאן עוד שנייה ביידן נכנס לדיכאון עמוק בגלל שמירת נגיעה. כאילו שזה מזיז לו. איזו טרחנות בטוויטר".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מסקרים כל הזמן. להזכירך יש מגזין כלכלי לערוצים
    גל 07/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הזמן עוסקים במחירים, במונופולים ובדיור, אבל העיקר להפיץ את השקר.
    סגור
  • 2.
    באמת לא מעניין ,זו מכה עולמית שתתיישר ,לא כמו אצל ביבי
    ימני ולא ביביסט עלוב 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שבעשר שנים יוקר המחיה עלה בעשרות אחוזים וכולכם שתקתם .צבועים. מי הפריט כמעט את כל המדינה ? מי תמך במכירת אסם ותנובה והנמלים בישראל ? מי ייצר תאגידים לחברים שלו על חשבון הציבור ? מי הבטיח לנו מאות מיליארדים מהגז ובסוף לא רק שאין כסף גם רוב הגז מיועד ליצוא ? מי עשה תספורות במיליארדים לחברים העלק טייקונים שלו ? מה שטוב אצל הביביסטים זה הזיכרון הקצר ...הם שכחו שאבו יאיר קיבל מדינה שאפשר לקנות בה דירה בשמונים משכורות והשאיר מדינה שאפשר לקנות בה דירה עם 126 משכורות . יחי המלך הערום
    סגור
  • 1.
    כל כך נכון! יוקר מחייה מטורף מול פסטיבל ביידן. נורא!!! (ל"ת)
    טל 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור