טלוויזיה

עדי אשכנזי חוזרת למסך, זו התכנית החדשה שלה בקשת 12

הסטנדאפיסטית הוותיקה תעלה בקרוב עם 'שיטת אשכנזי', כאשר בתפקידה כמטפלת הלא אובייקטיבית בקליניקה של החיים, תעסוק במה שמטריד אותנו באמת, באמצעות שיחות עם "מטופלים" בכל הגילאים ומקטעים ממופע סטנדאפ בו היא מפרקת את תובנותיה
כפיר אדר |  3
עדי אשכנזי, מתוך 'מה זה השטויות האלה?!' (צילום מסך מאקו)
אחרי שלא נראתה תקופה ארוכה על המסך בתכנית בהובלתה, עדי אשכנזי חוזרת בעונה חדשה של "שיטת אשכנזי" שתעלה בקרוב בקשת 12, והפעם זה לא שטויות - אלה השאלות הגדולות של החיים.
את העונה החדשה, תקדיש האישה המצחיקה בטלוויזיה לפתרונות לכל הבעיות בכל הגילאים. בתפקידה כמטפלת הלא אובייקטיבית בקליניקה של החיים, תעסוק אשכנזי במה שמטריד אותנו באמת, בכל עשור, באמצעות שיחות עם "מטופלים" בכל הגילאים ומקטעים ממופע סטנדאפ בו היא מפרקת את התובנות שלה.
אשכנזי הפיקה ויצרה את העונה, יחד עם המפיק גלעד מלכין והכותב ליאור כפיר רפאל. כזכור, לאשכנזי הייתה בעבר תכנית בשם 'מה זה השטויות האלה?', בעונה החדשה שלה תחת השם החדש שמסתמן כבעל קונספט דומה היא שוב תציף את הנושאים הבוערים ותטפל בהם באותה הדרך כבעבר.
אשכנזי בת ה-46 נמצאת על הבמות ועל גבי המרקע כבר למעלה מ-20 שנה כאשר החלה את דרכה בדומינו גרוס, קיבלה פינה אצל יאיר לפיד ומ-2005 כאמור הובילה את 'מה זה השטויות האלה', כשבדרך אספה לא מעט פרסי אשת השנה בבידור.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    1
    pHqghUme 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור
  • 1.
    הקומיקאית הטובה ביותר בארץ, נקודה
    ד. 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היינו שכנים לתקופה מסוימת והיא הייתה בסדר גמור. אני ממש אוהב את ההומור שלה.
    סגור
  • 1
    pHqghUme 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור