טלוויזיה

כוכב "הישרדות" בהישג ענק: קטף קמפיין ראשון מבין מתמודדי העונה

שלו ורדי, אחד מהמתמודדים הבולטים ביותר בעונה החדשה של "הישרדות" ברשת 13, קוטף קמפיין ראשון מבין שאר המתמודדים אחרי שחתם על חוזה מול חברת מאניה ג'ינס, כאשר הוא יצטרף לעוד שורד לשעבר כפרזנטור - ג'וזי זירה
מערכת ice | 
הישרדות (צילום shutterstock, פייסבוק/ גיא זוארץ, אוהד רומנו)
שלו ורדי, אחד מהמתמודדים הבולטים ביותר בעונה החדשה של "הישרדות" ברשת 13, שהגיע יחד עם אביו כחלק מהפורמט החדש של זוגות, רושם הישג מרשים אחרי שהפך למתמודד הראשון מבין מתמודדי העונה לקטוף קמפיין חדש.
על פי הפרסום היום (רביעי) ברשת 13, ורדי חתם על חוזה מול חברת האופנה מאניה ג'ינס, ויוביל את הקמפיין שלה. שלו יצטרף לעוד כוכב של התוכנית "הישרדות" כפרזנטור של מאניה ג'ינס - ג'וזי זירה.
עוד שורדת של העונה הנוכחית שעלתה לכותרות היום היא מירב אברהמי, שמשתתפת בעונה הנוכחית יחד עם אמא שלה, מיכל אברהמי, שהחלה לצאת לפני כחצי שנה בלבד עם בן זוגה הנוכחי אלמוג. 
אלא שלמרות הזמן הקצר בו מירב אברהמי ובן זוגה אלמוג יוצאים יחד, הזוג הצעיר כבר הספיק לעבור להתגורר יחד אחרי חודש וחצי בלבד, וכעת הם התארסו האחד לשנייה. אלמוג הציע למירב להתחתן איתו בחוף הים, ואת ההצעה המרגשת העלתה השורדת עם סטורי בחשבון האינסטגרם שלה בו כתבה: "מיליון פעמים כן. תודה אלוהים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה