טלוויזיה
יס שוברת את השוק: המסלול החדש שיחסוך לכם מאות שקלים בשנה
אחרי העסקה עם המתחרה פרטנר, חברת התקשורת יס יוצאת במהלך חדש שעשוי להגדיל את הכנסותיה בצורה משמעותית. בהמשך למגמה העולמית בקרב חברות הסטרימינג, החברה מתכננת להשיק במהלך 2025, מסלול מינוי מוזל שיכלול פרסומות
כניסתן של חברות הסטרימינג תפסה את השחקניות הוותיקות בשוק הטלוויזיה לא מוכנות, ולאט לאט הן התחילו לאבד את הצופים לטובת המתחרות החדשות בשוק. חברות הסטרימינג לדוגמת דיסני, נטפליקס אחרות השכילו לנצל את המומנטום והעלו מחירים על מנת להגדיל את הרווח. לצד זה על מנת להגיע לכמה שיותר אנשים אלו השיקו מסלולי מוזלים שמשלבים בתוכם פרסומות.
על פי הפרטים שפורסמו לראשונה בגלובס, המהלך זוכה לסנונית ראשונה גם בישראל כשחברת יס (Yes) עומדת להשיק מודל מוזל בפלטפורמות סטינג ויס פלוס שיכלול פרסומות.
מסתמן, שהחברה תשיק את המודל החדש במהלך השנה הבאה. לאחר השקת המודל החדש, המנויים יוכלו לבחור בין המסלול שקיים כעת לבין כמה שמציג פרסומות אשר מותאמות אליהם אישית.
עוד ב-
בהמשך לשת"פ שלה עם המתחרה פרטנר, גם הפרויקט החדש מהווה מנוע צמיחה שמאפשר ליס להגדיל את הכנסותיה. החברה מצידה החל לפנות למפרסמים וגופי מדיה ולפי הפרטים תחילה הפרסומים ישולבו שידור תוכנית, באמצעה או בסיומה כשלעיתים יהיה מדובר בתשדיר פרסומת קלאסי ולעיתים באנר שיהיה ניתן לדלג עליו לאחר מספר שניות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה