טלוויזיה

כתב כאן 11 חוטף ממירי רגב: "די לשקרים ולהסתה"

מטעמה של השרה רגב נמסר: "הפרסום של מיכאל שמש לגבי אמירתה של השרה רגב בישיבת הסיעה היא עוד פייק ניוז ושקר מוחלט! ההתייחסות היחידה לנושא ההפגנות של השרה הייתה לפני ישיבת הסיעה"
מערכת ice |  1
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
שרת התחבורה והזהירות בדרכים מירי רגב, יצאה בצורה קשה ונוקבת במיוחד נגד כתב התאגיד כאן 11 מיכאל שמש, זאת בעקבות הדברים שפרסם שלכאורה היא אמרה בישיבה של סיעת הליכוד נגד המפגינים לכאורה.
מטעמה של השרה רגב נמסר: "הפרסום של מיכאל שמש לגבי אמירתה של השרה רגב בישיבת הסיעה היא עוד פייק ניוז ושקר מוחלט! ההתייחסות היחידה לנושא ההפגנות של השרה הייתה לפני ישיבת הסיעה".

עוד נמסר מטעמה של השרה רגב כי: ״הבוקר היו מפגינים אצלי, הם עמדו מחוץ לבית וצעקו בשמה של ביתי שניצלה מהנובה, דבר שמוסיף למצוקה שלה.״ השרה בשום שלב לא קיללה את המפגינים או כל אחד אחר. די לשקרים ולהסתה!".
כזכור, בתחילה פרסם שמש כי: "כעת בסיעת הליכוד - השרה מירי רגב לשלמה קרעי: מפגינים לי מחוץ לבית מ-6 בבוקר. כו##א## של המפגינים, ‏שרים: די מירי. הכל מוקלט, ‏רגב: לא איכפת לי. לא נורא העיקר עברנו את הטקסים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רקב
    אססץררןרן 10/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמעתי שיש לנו שרת תחבורה אבל לדאבוני לא מצאתי כזאת זאת השרה המעופפת לה בזמן מלחמה מארץ לארץ מקווה שהיא מוציאה את ההוצאות מכיסה הפרטי ולא על חשבוננו בכלל כל הקואליציה הזאת היא גועליציה
    סגור