תקשורת ומדיה

כתב כאן 11 בעימות קשה: "אתה לא אמור להיות במדינה הזאת"

כתב כאן 11 סולימאן מסוודה, הותקף על ידי פעיל הימין הקיצוני אלישע ירד ("כנראה עדיין לא מספיק קשה פה אם נשארו עוד מיליונים כמוך") וממש לא נותר חייב: "מה שהטינופת הזאת לא יודעת עליי זה שתגובות כאלו שלו ושל חבריו הטרוריסטים רק מחזקות אותי"

מערכת ice |  1
סולימאן מסוודה (צילום כאן 11)
כתב כאן 11 סולימאן מסוודה, הותקף ברשת החברתית טוויטר על ידי פעיל הימין הקיצוני אלישע ירד, אחרי שהאחרון העלה ציוץ בו הוא יצא נגדו וטען כי הוא "לא אמור באמת להיות במדינה הזאת".
ירד הוסיף וכתב נגד עיתונאי כאן 11 כי "כנראה עדיין לא מספיק קשה פה אם נשארו עוד מיליונים כמוך". סולימאן מסוודה ממש לא נותר חייב, ותקף בחזרה את פעיל הימין וההתנחלויות כשהגיב לו וכתב: "מה שהטינופת הזאת לא יודעת עליי זה שתגובות כאלו שלו ושל חבריו הטרוריסטים רק מחזקות אותי. אז אנא, תמשיך".
כזכור, רק השבוע בשבוע שעבר חשף כתב כאן 11 כי הוא מקבל איומים קשים מאוד על חייו "זה לרוב איומים בווצאפ ובפייסבוק, זה יישמע קצת יהיר אבל קשה לשבור אותי בדברים האלה, ידעתי שכשאני נכנס לזה אלה יהיו כללי המשחק. יש איומים ברצח כמו נגיע אליך, נרצח אותך, משת"פ, בוגד", סיפר מסוודה. 
לאחרונה הוא אף התארח בפודקאסט של דוד ורטהיים, שם סיפר על המשימה החשובה שהוא שואף לממש במסגרת תפקידו כעיתונאי ערבי בתקשורת הישראלית: "אני בתקשורת הישראלית לא רק בגלל שאני אוהב את המקצוע ואני רוצה לעשות אותו לעוד הרבה זמן, כי אני מרגיש שהנוכחות שלי היא מעבר ללספר את הסיפור".
"אני רוצה שאנשים יראו את השם ואז יראו שאני לא מדווח על רצח שהיה בטייבה שלא פוענח כי המשטרה לא מעוניינת לפענח רצח בחברה העברית אלא לספר להם על מה שקורה בקבינט המלחמה ועל שלום עם סעודיה ועל ריבים בין גלנט לנתניהו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גירוש עגשיו
    יהודי 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כוווווולם , כל ערבי לגרד יפה שעה קודם
    סגור