טלוויזיה

אברי גלעד בפנייה חריגה: "אחיי החילוניים, זה עושה לכם משהו בכלל?"

מגיש הטלוויזיה פנה הלילה בתוכניתו לקהל הצופים החילוניים והתייחס לחללי המלחמה מקרב הצינות הדתית: "בפעם הבאה שיהיה דיבור על מחיצה, הדתה, הקפות שניות, אתם תיקחו בחשבון שהאנשים האלה משלמים את המחיר הכי יקר על הגנת העם והאומה?". התגובות הקשות, לא איחרו להגיע וקראו לגלעד "רד מאיתנו כבר!"

מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
בתוכנית המשותפת למגיש עם העיתונאי יאיר שרקי, "אברי ושרקי" בערוץ 12, התייחסו השניים ל-56 הילדות והילדים שהתייתמו השבוע מאב. אחד מהם הוא סרן אבי גולדברג ז"ל מירושלים שנפל אמש בדרום לבנון והותיר אחריו אישה ושמונה ילדים. בסרטון שצולם כמה ימים לפני מותו של גולדברג ע"י עיתונאי i24news, הלוחם, שהיה גם רב בית הספר הימלפרב, מסר ד"ש למשפחתו האהובה. "לרחל ולכל הילדים, אוהב אותכם. תודה", אמר גולדברג בקול שבור מגעגועים.
בתגובה, פנה גלעד לצופים ותהה מהי ההתייחסות הראויה ל-60 אחוזים מקרב חללי המלחמה המגיעים מקהילה המוסרת נפשה: "אני רק רוצה להגיד לכל אחיי החילונים, רבותיי, אתם שמתם לב כמה פעמים נשמעה המילה 'הרב' לפני ציון שמם של נופלים בשבוע האחרון, בחודש האחרון? אתם רואים כמה אנשים שנופלים הם מהציונות הדתית? אתם מעריכים את הדבר הזה? זה עושה לכם משהו בכלל, זה עושה לנו משהו?".
גלעד המשיך בפנייה ושאל: "בפעם הבאה שיהיה דיבור על מחיצה, הדתה, הקפות שניות, אתם תיקחו את זה בחשבון שהאנשים האלה משלמים את המחיר הכי יקר על הגנת העם והאומה?".
יאיר שרקי, שהקשיב לפנייה של גלעד, הוסיף: "בדיוק אפשר להגיד, אחיי החרדים, אתם שמים לב כמה פעמים המילה 'הרב' לפני שמו של נופל. אתם מבינים שהוא יכול להיות הרב ולוחם? זה דו כיווני".
  
מי שהביע ביקורת על דבריו של גלעד הוא צייצן בעל הכינוי Black Bird שהתרעם על המסר של המגיש: "אין יותר מידי אנשים שמגעילים אותי וגורמים לי לבחילה עזה, כאשר הם מתחילים את הדיבור המפלג והמרעיל שלהם ב"אחיי החילונים" וממשיכים בשפתים משוחות ברעל מתוק כאילו אם בני הציונות הדתית נופלים בעת המלחמה , אזי יש לנרמל הדתה והפרדה וכיוב, כמו אברי גלעד. רד מאיתנו כבר!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה