טלוויזיה

אלמוג בוקר נפרד בכאב: "היה לב אחד גדול"

בוקר העלה פוסט לאינסטגרם בו כתבה: "לב אחד גדול היה יעקב טרנר. הוא היה מפכל, והיה טייס קרב אבל יותר מכל הוא היה התקווה של העיר באר שבע. בשבילי, כיליד העיר, כמי שגדל והתחנך, טרנר היה נקודת המפנה במלחמה על התדמית של העיר שלנו".
מערכת ice | 
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13, חדשות 12)
אלמוג בוקר, פרשן ומגיש חדשות 12 החדש, נפרד מיעקב טרנר, ראש עיריית באר שבע המיתולוגי,ש הלך לעולמו בגיל 89. טרנר כיהן כראש העיר השביעי של העיר בין השנים 1998-2008 וכמפכ"ל המשטרה העשירי בשנים 1990-1993. הוא נולד בכפר יונה בשנת 1935, ובמהלך חייו הוביל קריירה מרשימה שהשתרעה בצבא, במשטרה ובפוליטיקה המקומית.
בוקר העלה פוסט לאינסטגרם בו כתבה: "לב אחד גדול היה יעקב טרנר. הוא היה מפכל, והיה טייס קרב אבל יותר מכל הוא היה התקווה של העיר באר שבע. בשבילי, כיליד העיר, כמי שגדל והתחנך, טרנר היה נקודת המפנה במלחמה על התדמית של העיר שלנו".

הוא המשיך: "הוא גרם לנו, התושבים להאמין שאנחנו לא פחות טובים ובכל תחום: חינוך (אוניברסיטת בן גוריון), בריאות (סורוקה) תחבורה (לפני שהגיע, רק רכבת אחת עברה ביום בין תל אביב לבאר שבע) וכדורגל כמובן! לא סתם אוהדי הקבוצה צועקים אחרי כל שער בטרנר: This is Turner".
לסיום כתב על ראש העיר האגדי: "טרנר היה זה שהוביל לשינוי הדרמטי ביחס לעיר. יש באר שבע שלפני יעקב טרנר, ויש באר שבע שאחרי. זכות הייתה לנו כתושבים שבחרת להיות ראש העיר שלנו. תודה יעקב. This is Turner".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה