טלוויזיה

מגישי חדשות 12 ורותם סלע בילו יחד וחטפו: "נבוא איתכם בחשבון"

במהלך החג, תועד בילוי משותף של הדוגמנית עם קבוצת חברים, ביניהם בכירים מחדשות 12 כמו העיתונאים גיא פלג וקרן מרציאנו, וסמנכ"ל התוכן גיא סודרי, יחד עם בני ובנות זוגם. ברשת השתגעו: "הבנו עכשיו את הקליקה שאת נמצאת", "תראה לי מי חברייך", ו"שמאלנים עיוורים" וגם: "בוגדת עלובה וטינופת את והחלאות מערוץ 12"
מערכת ice |  3
החדשות 12 (צילום מסך קשת 12)
מגישת הטלוויזיה המוכרת רותם סלע מצאה את עצמה במוקד סערה ציבורית בלתי צפויה, לאחר שחלקה תיעוד תמים מחופשה משפחתית במדבר. התמונות, שהעלתה סלע לחשבון האינסטגרם שלה במהלך החג, חשפו בילוי משותף עם קבוצת חברים, ביניהם בכירים מחדשות 12 - העיתונאים גיא פלג וקרן מרציאנו, וסמנכ"ל התוכן גיא סודרי, יחד עם בני ובנות זוגם.
מה שהחל כשיתוף רגעים אישיים של חופשה ישראלית אותנטית, הפך במהרה לזירת התקפות והטחת האשמות. עוקבים רבים, בעיקר תומכי ראש הממשלה בנימין נתניהו, בחרו לראות בבילוי המשותף הוכחה למה שהם מכנים "קליקה שמאלנית" ומיהרו להגיב בחריפות.
הביקורת שהוטחה בסלע נעה על ציר רחב של האשמות, החל מתיוג פוליטי ועד להאשמות חמורות בבגידה. בין התגובות הבולטות שנכתבו: "הבנו עכשיו את הקליקה שאת נמצאת", "תראה לי מי חברייך", ו"שמאלנים עיוורים". חלק מהמגיבים אף החריפו את הטון עם אמירות כמו "בוגדת עלובה וטינופת את והחלאות מערוץ 12, נבוא איתכם בחשבון ברייטינג העלוב".
התגובות הקשות המשיכו לזרום, כשחלק מהגולשים קשרו את החופשה למצב הביטחוני הנוכחי. "החטופים עדיין לא חזרו ורק לשמאל מותר לחגוג?" תהתה אחת הגולשות. אחרים התמקדו בהיבט המקצועי: "ברגע שאת חוברת לפלג את מורידה ממך רייטינג", "מלמד עליך המון, אצלכם בערוץ השמאלני זה אגרוף אחד מול רוב העם, רק פילוג", ו"שמאלנית עיוורת, כל השמאל בתמונה אחת, לא הייתי יוצאת עם גיא פלג למכולת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רקובים
    אלי 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הארגז רקוב
    סגור
  • 2.
    עליכם (ל"ת)
    איכס 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי
    שלמה 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו חשב שהיא ימנית לא הבנתי היא שמולנית על מלא מלא כבר ברפורמה והיא לא סופרת אף אחדרק מה עכשיו מתברר עוד יותר מה שהיה כבר מובן מזמן הצביעות שהם צועקים על כל אחד שחייך בטעות איך אפשר לחייך שיש חטופות בעזה שנאנסות על זה צריך לשים להם מראה בפרצוף ולשאול מסיבה במדבר עם כל היפי נפש המתחסדים בזמן שחטופות והחטופים מורעבים ונאנסים קרן מרציאנו? רותם? קושמרו ? סודרי? לא יפה
    סגור