טלוויזיה

כתב חדשות 12 תחת מתקפה: "טיעון פח אנטי עיתונאי"

מוחמד מג'אדלה כתב על רקע הסרטון מעזה: "קחו לכם רגע וצפו בסרטון הזה. זו המציאות שלא רוצים שתראו בעזה. ואם צפיתם והתעוררו בכם כל מיני טיעונים וניסיונות להסברים במקום חמלה ועצב עמוק על מה שקורה לילדים שחיים במקום הזה, עימכם הסליחה", עיתונאים מוכרים תקפו מיד: "אתה מנסה להשתיק את הטיעונים לשאלה איך הגענו לזה?"
מערכת ice |  5
מוחמד מג'אדלה (צילום ויקיפדיה, פלאש 90/ עבד רחים קטיב, אריק מרמור)
סערה גדולה התעוררה ברשתות החברתיות נגד פרשן חדשות 12 מוחמד מג'אדלה שכתב ציוץ תמיכה בילדים בעזה ועד כמה לדבריו הם סובלים. הוא שיתף סרטון בו נראית ילדה בעזה סוחבת את אחיה הפצוע, כמובן שהסרטון נראה ערוך ומבושל היטב, אבל את הכתב הוותיק זה לא ממש בלבל.
מג'אדלה כתב על רקע הסרטון שבוים לחלוטין: "קחו לכם רגע וצפו בסרטון הזה. זו המציאות שלא רוצים שתראו בעזה. ואם צפיתם והתעוררו בכם כל מיני טיעונים וניסיונות להסברים במקום חמלה ועצב עמוק על מה שקורה לילדים שחיים במקום הזה, עימכם הסליחה".

אבישי גרינצייג, כתב לענייני משפט של חדשות כאן 11 כתב לו בכעס: "סליחה זה טיעון פח אנטי עיתונאי. אין ספק שילדים בעזה סובלים מאוד, רובם על לא עוול בכפם וזה עצוב, אבל אנחנו לא בתחרות מי סובל יותר ומי שסובל יותר הוא המנצח. אתה מנסה להשתיק את הטיעונים וההסברים לשאלה איך הגענו למצב הזה. אתה אמור כעיתונאי להסביר מי גוזר על בני עמו סבל ומסרב להניח נשק ולשחרר חטופים. את התעמולה רדודה של פורנו סבל של תושבי עזה הייתי מצפה לקרוא בשופרות חמאס ולא אצל עיתונאי ישראלי".
יותם זמרי מהפטריוטים כתב "חגגו טבח קיבלו נכבה, כניעה, חטופים". ח"כ אלמוג כהן הגיב וכתב: "כשילדנו סבלו נשחטו ונשרפו חיים הם שם חילקו בקלאוות, אז עכשיו שהילדים שלהם ישלמו. שאלף ילדים של האויב יבכו ולא ילד אחד משלנו".
יהודה שלזינגר מישראל היום כתב: "אל תבלבל מג'דאלה בין הטובים והרעים". תמיר מורג כתב חדשות 14, כתב גם הוא: "מי שלא צפה ומסתמך רק על מה שכתבת, חושב שהילדה נפגעה מאש צה"ל וחלילה נהרגה או נפצעה קשה. במציאות היא נפגעה קלות בתאונת דרכים - בסבירות גבוהה שנגרמה על ידי תושב עזתי - ובהמשך הסרטון היא נראית בריאה ושלמה (לא מפקפק בכך שנפגעה, אבל כנראה לא מספיק כדי שייראו זאת)".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מחבל בשירות 12
    צ'י 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    16 0
    לעיף אותו לעזה עוד היום
    סגור
  • 4.
    כתב אנטי ישראלי שילך לקיבינימט.
    מאיר 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    14 1
    שונא ישראל כמובן בערוץ 12
    סגור
  • 3.
    למה נותנים לעיתונאי ערבי במה בכלל
    למה יש עיתונאי ערבי 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    13 4
    ועוד להיות כתב בטלוויזיה הישראלית,הרי ברור שהוא בצד שלהם
    סגור
  • 2.
    לא מעורר בי שום עצב ? מי בעזה מחזיר את החטופים גם עכשיו
    דן 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    12 0
    מדובר בעם של מחבלים , אין שם אחד שלא שייך לטרור או תומך בו עד עכשיו לא קם שם צדיק אחד שניסה להחזיר חטוף אין רחמים על רשעים
    סגור
  • 1.
    ערוץ 12 נישלט על ידי אירן ! מג'דלה הוא אחר מהשופרות
    דניאל 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    9 4
    המסוכנות שנימאים בערוץ התבהלה ערוץ 12.
    סגור