טלוויזיה

כוכבת האח הגדול חושפת קשיים להיכנס להיריון: "מאוד רוצים, לא הולך"

ספיר בורגיל, כוכבת האח הגדול, חשפה אמש בפתיחות שהיא ובעלה, אברהם אקלום, יוצא האח הגדול בעצמו, מתקשים להיכנס להיריון ופנתה לעוקבות ששולחות לה הודעה בנושא: "אשמח לטיפה רגישות. ההודעות האלה לפעמים קשות", "ביקשה יוצאת הריאליטי

מערכת ice | 
ספיר בורגיל ואברהם אקלום (צילום אינסטגרם)
את הווידוי האמיץ חלקה בורגיל כחלק מתגובה לעוקבת שככל הנראה שיערה שפליטת הריאליטי בהיריון ונגעה בה בחלק אישי וטעון. "אנחנו מאוד רוצים ומנסים. מאמינה שזה יגיע בזמן שלו. כרגע לא בדיוק הולך אז ההודעות האלה לפעמים קצת קשות", הבהירה יוצאת הריאליטי.
המשפיענית, הוסיפה באותו סטורי פנייה גם לשאר העוקבות והעוקבים שלה וכתבה: "אני לא מהבנות שיגידו 'צאו לי מהרחם' כי אני אדם שאוהב לשתף, לא מאמינה בעין הרע, אמונות וזמנים של מתי לספר ומתי לא. אתם המשפחה שלי ואתם תדעו לפני כולם!" הבטיחה בורגיל אך ביקשה, "אני אוהבת שאתם רושמים לי בפתיחות ויודעת שכל הכוונות שלכם טובות. אשמח לטיפה רגישות בנושא. מבטיחה לעדכן אתכם כשיהיה על מה".

מתוך חשבון האינסטגרם של ספיר בורגיל sapir_borgil_aklom@
יוצאת האח הגדול העלתה בהמשך סטורי נוסף בו פניות רבות של נשים שהתרגשו מגילוי הלב שלה ושיתפו אותה בקשיים שלהן בתחום הפוריות ובפתרונות שמצאו: "הלוואי שבנות באמת יקשיבו לך ולא ישאלו על זה. אמנם אנחנו מרגישות משפחה שלך אבל ברור שיש דברים פרטיים ואני הכי מבינה את זה בעולם", כתבה אחת מהעוקבות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה