טלוויזיה

יוסי יהושע, שים לב: ירדן הראל חושפת מחזר שצעיר ממנה ב-13 שנים

מגישת ערוץ 13 ואושיית הרשת, ירדן הראל, ביקשה אמש מעוקביה להפנות אליה חמש שאלות מקוריות, ולא שיערה כנראה מה מצפה לה. בין שלל הפונים, הגיעו גם מספר שאלות ממחזרים צעירים שרצו לברר האם יש סיכוי שהראל תצא איתם לדייט. זה מה שהכוכבת ענתה

מערכת ice | 
ירדן הראל (צילום ערן לוי)
"במידה והכל היה הולך מושלם ולא היית בזוגיות, היית יוצאת עם גבר בן 27?", תהה אחד העוקבים שנענה לאתגר של הראל ושלח שאלה מקורית. עוד מתעניין, מבין 417 אלף העוקבים של המגישה, ניסה גם הוא את מזלו ובירר אם הכוכבת "פנויה לקשר? והאם תצאי עם מישהו בן 30?".
הראל, שהופתעה משטף הפניות הדומות לדבריה, שייתכן והגיעו מאותו אדם, תהתה: "פספסתי משהו שיש כמה שאלות כאלה?". המגישה, שנראית צעירה לנצח ואף צירפה תמונה שמוכיחה זאת, השיבה למתעניינים: "קודם כל תודה על המחמאה. אני עוד שבועיים אהיה בת 40 אז פחות... ובעיקר – אני בזוגיות ומאושרת עם יוסי".

מתוך חשבון האינסטגרם של ירדן הראל yardenha@
למי שבכל זאת לא ידע, הדוגמנית ומגישת ערוץ 13 והפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות וערוץ i24NEWS , יוסי יהושע, יוצאים כ-10 חודשים. השניים, שנמצאים בסטטוס של גרושים פלוס שניים, מכל צד, הכירו במהלך ביקור חיילים פצועים בביה"ח שיבא שהמשיך לטרמפ ולקליק ראשוני. הצמד, שנראה מאוהב מאוד, מתועד יחד על בסיס קבוע באינסטגרם של הראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה