טלוויזיה

דני קושמרו מפתיע בשידור חי: כך הגיש את המהדורה

משפחתו של צחי עידן החטוף בעזה למעלה משנה ובתו נרצחה, הוציאה את סיכת חטופים אדומה במיוחד עבורו של קושצרו. הסיבה: צחי הוא אוהד הפועל ומשפחתו אחראית לרעיון ולהפצה
מערכת ice | 
דני קושמרו (צילום חדשות 12)
אם צפיתם במהדורת החדשות הערב (ראשון) כנראה שגם אתם תהיתם למה המגיש הוותיק של מערכת חדשות 12, דני קושמרו ,עונד סיכת חטופים אדומה ולא צהובה כפי שהיא ידועה לכל ומה הסיפור מאחוריה? 
על פי הפרסום של ערן סויסה, מתברר כי משפחתו של צחי עידן החטוף בעזה למעלה משנה ובתו נרצחה, הוציאה את הסיכה במיוחד עבורו. הסיבה: צחי הוא אוהד הפועל ומשפחתו אחראית לרעיון ולהפצה. 
על פי סויסה: "באולפן שישי בשבוע שעבר קושמרו הזכיר את הסיכה המדוברת, והוסיף שאין אותה ברשותו. משפחתו של עידן צפתה בשידור והעבירה לו אותה. היום הוא קיבל את הסיכה ובשידור הערב ענד אותה לבקשתם".

אם כבר מזכירים הופעה חיצונית, דני קושמרו לא יכול היה להפסיק לרקוד, אבל במכנסי שורט. במהלך פעילות של לוחמי צה״ל ברצועת עזה ביום חמישי האחרון, חוסלו שלושה מחבלים. צה״ל ושב״כ אישרו כי אחד המחבלים הוא יחיא סינוואר. מגיש הטלוויזיה נקלט במהלך המהדורה המאוחרת מסתובב מאחורי קיר הזכוכית באולפן במכנס שהסתיר את הסוד הגדול של מגישי הטלוויזיה.
את מהדורת חמישי האחרונה שבישרה חגיגית על חיסולו הוודאי והרשמי של סינוואר, הגיש קושמרו כשהוא בחליפה בחלק העליון, זה שרואים במצלמה, אך מנגד עם מכנסי ברמודה וסנדלים, שאותם ראו רק כשהסתובב מאחורי קיר הזכוכית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה