טלוויזיה

דני קושמרו חוגג בשידור חי: "הערב יש בשורה טובה מאוד"

בפתח המהדורה בהגשתו אמר קושמרו: "שבוע לפני שמחת תורה ושנה אחרי שמחת תורה העצובה ההיא - הערב יש גם בשורה טובה מאוד, הצורר, הרוצח המתועב, מי שהביא אסון על עמנו ואסון עוד יותר גדול על עמו - החזיר היום את נשמתו לשטן".
מערכת ice | 
דני קושמרו (צילום מסך חדשות 12)

אחרי שדני קושמרו תועד כשהוא לא יכול להפסיק לרקוד בעקבות ההודעה כי חוסלו שלושה מחבלים שאחד מהם התברר כיחיא סינוואר, מגיש הטלוויזיה נקלט במהלך המהדורה של 19:00 רוקד מאחורי קיר הזכוכית, אבל גם בפתח המהדורה שהגיש לאחר מכן הוא העניק מונולוג חריג.

בפתח המהדורה בהגשתו אמר קושמרו: "שבוע לפני שמחת תורה ושנה אחרי שמחת תורה העצובה ההיא - הערב יש גם בשורה טובה מאוד, הצורר, הרוצח המתועב, מי שהביא אסון על עמנו ואסון עוד יותר גדול על עמו - החזיר היום את נשמתו לשטן".
 



עוד המשיך ואמר: יחיא סינוואר חוסל. כוח שריון, יחד עם חיילי חי"ר מקורס מ"כים של צה"ל, ירו בו למוות. וכך הלוחמים שלנו הוציאו את הגופה מתוך המבנה בדרך לזיהוי סופי בישראל".

לסיום הדגיש קושמרו: "כמו הנייה, כמו נסראללה, כמו מוחמד דף, כמו שאר שונאינו, סינוואר מסיים את חייו מדמם בעפר כנבלה סרוחה, או בשפה שאויבינו מבינים - כול כלב ביג'י יומו - משפט שעושה עוול לידידו הטוב של האדם".
עוד קודם, קושמרו דיבר עם החברים בדסק והחל לרקוד בעת אישור מותו הסופי של סינוואר, הוא החל לרקוד שהטלפון בידו והמצלמה תיעדה אותו בזמן שאחד מחברי הפאנל בדיוק דיבר, גם בשידור החי קושמרו ככל הנראה ימשיך בחגיגות

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה