טלוויזיה

כוכב קופה ראשית מותקף על רקע הומופובי: "אירוע לא נעים"

בן יוסיפוביץ', שגילם בסדרת הקאלט של כאן 11 "קופה ראשית" בתפקיד בלתי נשכח את בן זוגו של אוצר, בנה של כוכבה שביט, חווה תקרית הומופובית קשה בזמן חופשה באילת, אך אמר: "זה מאחורינו ואנחנו עם הפנים קדימה. אני מאחל לכולנו שנדע ימים טובים ובריאים, של ביטחון, שלווה ואהבת חינם"
מערכת ice | 
קופה ראשית עונה שלישית (צילום כאן 11)
זוכרים את השחקן בן יוסיפוביץ', שגילם בסדרת הקאלט של כאן 11 "קופה ראשית" בתפקיד בלתי נשכח את בן זוגו של אוצר, בנה של כוכבה שביט הקופאית המעט הומופובית של הסדרה? אז מסתבר שמי שכיכב בחתונה הגאה בסדרה, גם התחתן בחיין האמיתיים לפני שנה עם בן זוגו אסף ינקי בחתונה גאה לתפארת הקהילה.
אגב, שירה שטיינבוך הלא היא השחקנית המפורסמת נועה קולר הייתה מי שחיתנה אותו גם במציאות, אבל יוסיפוביץ' שיתף בכאב שהוא ובן זוגו חוו תקרית הומופובית קשה בזמן חופשה זוגית באילת, כאשר טיילו להנאתם בטיילת עם שתי האחייניות שלו.

לדבריו, אחד המוכרים בבסטות תקף את יוסיפוביץ' ובן זוגו בקללות הומופוביות קשות וגם באיחולי שנאה. יוסיפוביץ' ההמום, שבחר על פי TMI לא להשיב אמר: "אני תמיד אבחר בטוב".
הוא סיפר בקצרה ל-TMI על האירוע והתגובה שלו: "אכן עברנו אירוע לא נעים במהלך החג. אבל הוא מאחורינו ואנחנו עם הפנים קדימה. אני מאחל לכולנו שנדע ימים טובים ובריאים, של ביטחון, שלווה ואהבת חינם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה