שיווק ופרסום

בהשקעה של 3.5 מיליון שקל: כוכב "קופה ראשית" קוטף קמפיין חדש

ראמזי, אותו מגלם אמיר שורוש, מצטלם לקמפיין בו חושף את יצירתיותו הקולינרית ומשיק ספר מתכונים לארוחת ערב קלה להכנה, מהמצרכים הנגישים והזמינים במיני סופר אלונית. את הקמפיין הפיק משרד הפרסום מנצ'. "ספרי נכתב מעומקו של הלב ומתחתית הבטן, בהקפדה על כל פרט, בדיוק כמו בסופר", מסר ראמזי
מערכת ice |  1
ראמזי אלונית (צילום מנצ)
ראמזי עבד ראמזי, כוכב סדרת הקאלט "קופה ראשית" שהעונה הבאה שלה מצטלמת בימים אלו, ממשיך לככב גם בקמפיין החדש, הרביעי ברציפות, של קבוצת דור אלון. אחרי שבקמפיין הקודם התגלה ראמזי ככוכב רוק אמיתי, העובד המסור לא מפסיק להפתיע וחושף - בצניעות האופיינית לו - כישרון מבריק נוסף.
מסתבר שראמזי, שכולנו מכירים בתור עובד כללי בכיר בסופר במהלך שעות היום, בערב נותן דרור ליצירתיות הקולינרית והוגה מיני מתכונים לארוחת ערב נהדרת וקלה להכנה, מהמצרכים הנגישים והזמינים במיני סופר אלונית. ולא סתם הוגה. כמו כל דבר שעושה בחיים, ראמזי מתייחס לתפקיד האושיה הקולינרית ברצינות יתרה ומשיק בימים אלו את ספר הביכורים שלו "ערב לחך", ובו נבחרת מיני מתכונים בניחוח שירה פואטית ובהגשתו הייחודית והמקורית.

 

הקמפיין החדש בו השקיעה דור אלון כ-3.5 מיליון שקלים, ישודר בטלוויזיה ובדיגיטל. את הקמפיין הפיק משרד הפרסום מנצ', במאי הקמפיין הוא אורן שקדי ועל הצילום הופקדה עדי אורני.
כך למשל, ניתן למצוא בספרו של ראמזי מתכון ל"שקשוקה של תשוקה", "מרק של אהבה", "הגלידה המשובחה" ועוד.  "ארוחת ערב. שתי מילים שמסתירות בתוכן עולם ומלואו. רגע קטן בסופו של היום שמזכיר לנו להעריך את ההנאות הקטנות שבחיים", מציין ראמזי בהתרגשות. והוא מוסיף: "גם אני כאחד האדם נתקעתי לא פעם בלי מצרכים ורעיונות לארוחת הערב".
"על כן, ספרי נכתב מעומקו של הלב ומתחתית הבטן, בהקפדה על כל פרט, בדיוק כמו בסופר. אני מקווה שהוא יוכל לעזור גם לקוראים לראות את האור שבסוף המקרר". את ספר המתכונים הבלעדי 'ערב לחך' ניתן לקבל במתנה בקניה מעל 29.9 שקל בכל אחד מ-93 סניפי מיני סופר אלונית, חנויות הפורמט הקמעונאי הייחודי שהשיקה קבוצת דור אלון שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה.

ראמזי בקמפיין חדש למיני סופר אלונית (צילום: עדי אורני)
עודד גולן, מנכ"ל דור אלון: "לשמחתנו, שלושת הקמפיינים הקודמים של מיני סופר אלונית בכיכובו של האחד והיחיד, ראמזי עבד ראמזי, זכו לאהבה ולהערכה רבה בקרב הציבור מכל קשת הגילאים, וזה היה טבעי לחלוטין שהוא יוביל גם את הקמפיין החדש. הפעם צמח ונחשף בין מדפי המיני סוּפר מיני סוֹפר מוכשר ואותנטי שלא מפסיק להפתיע ולרתק לרגע".
יפעת סטאל, סמנכ"לית השיווק של דור אלון, הוסיפה: "ראמזי הגדול והאהוב משיק ספר מתכונים שסוגרים בקלות את הפינה של ארוחת הערב. מעבר לטעם הטוב שישאירו המנות, פרי יצירתו של עובד הסופר המצטיין, הנאה מיוחדת מובטחת לבשלנים גם מעצם קריאת המתכונים, הכתובים בשפתו הייחודית והמשעשעת של ראמזי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמיר
    אני 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כשרוני!!! מגיע לו
    סגור