תרבות ופנאי

אסף גרניט במתכון סודי: החגיגה המסקרנת של הארלי דוידסון

עם פופקורן מיוחד של אסף גרניט ופיטר פלצ'יק בקהל: הארלי דוידסון ישראל בשיתוף פלאנט קיימו אירוע הקרנת טרום בכורה לסרט "מועדון הרוכבים", בהשתתפות רוכבי מועדון Harley-Davidson ואורחים נוספים
מערכת ice | 
אסף גרניט ופיטר פלציק (צילום שוקה כהן)
ברביעי האחרון מתחם "פלאנט" בראשון לציון לבש כתום וקעקועים, כשלמעלה ממאה רוכבים ורוכבות ממועדון Harley-Davidson ישראל הגיעו לאירוע הקרנת טרום בכורה לסרט "מועדון הרוכבים" (The Bikeriders). גם אורחים מוכרים שמזוהים מאוד עם המותג הגיעו להקרנה וביניהם אסף גרניט ופיטר פלצ'יק.
כבר בכניסה למתחם פלאנט התחיל אפקט ה"וואו" שהכניס את כל מבקרי המתחם לאווירה, עם כמאה אופנועי Harley-Davidson של המוזמנים שחנו זה לצד זה בשורה מרשימה ונוצצת. וולקאם טו אמריקה.  
במתחם הסרט, הוצבה כרזת הסרט ולצידה אופנועים ייחודיים של Harley-Davidson כ-Electra Glide Highway King, Street Bob 114, Fxdr 114 מקוסטם ו-Heritage classic 114 שמבוסס על הדגם האיקוני משנת 1968. האופנועים משכו תשומת לב רבה ויצרו הזדמנויות צילום בלעדיות. 
האורחים התכבדו בכיבוד קל, כשגולת הכותרת שלו היתה פופקורן מיוחד לפי מתכון סודי של השף אסף גרניט, שתיבל את האירוע בנוכחותו הכריזמטית. נזכיר שהשף גרניט הוביל את קמפיין "באנו להוריד" של אלבר, והידידות שלו עם החברה נמשכה גם באירוע זה.
קרולין יעקב, מנהלת השיווק של קבוצת אלבר: "החיבור של המותג לקהילת הרוכבים מאוד ייחודי בעיניי. אני רוצה להודות לשותפים שלנו - אסף גרניט, פיטר פלצ'יק ופלאנט, ולכל מי שהגיע ליהנות איתנו בערב המיוחד הזה."

מימין לשמאל: דניאל פרימן, אסף גרניט,קרולין יעקב, פיטר פלצ׳יק. צילום: שוקה כהן
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה