שיווק ופרסום

רשת יס פלאנט משנה את פניה: פרטי הדרמה נחשפים

רשת יס פלאנט וחברת יס החליטו להתפצל: "רשת יס פלאנט מודה ליס על שיתוף פעולה ארוך ופורה שתרם רבות לשני הצדדים, והחלה בפגישות עם גורמים המתעניינים בהחלפת החסות"
מערכת ice |  2
יס פלאנט (צילום יח"צ)
יס פלאנט (yes Planet) היא רשת קולנוע מהפופולריות בישראל של שישה מתחמי בתי קולנוע (מגה-פלקס), הנמצאים בבעלות חברת "תיאטראות ישראל", כחלק מרשת בתי הקולנוע רב חן ובחסות חברת הלוויין yes.
אבל מהיום, הרשת לא תיקרא יותר באותו השם. העיתונאי רן בוקר פרסם היום (רביעי) כי רשת יס פלאנט תיקרא מהיום רק פלאנט, זאת לאחר ששתי החברות החליטו להתפצל האחת מן השנייה.
מרשת פלאנט נמסר בתגובה: "רשת יס פלאנט מודה ליס על שיתוף פעולה ארוך ופורה שתרם רבות לשני הצדדים, והחלה בפגישות עם גורמים המתעניינים בהחלפת החסות", ובעקבות כך למעשה בקרוב תיקרא הרשת בשם אחר.
כזכור, לאחרונה רשת יס פלאנט ביצעה מחווה מרגשת במיוחד לנועה קירל, זאת אחרי שהזמרת המצליחה הוזמנה להקרנה מיוחדת ובלעדית לסרט הפנתר השחור, זאת כחלק מהקידום של הסרט בזכות השיר המצליח של כוכבת הפופ הצעירה "פנתרה". 
אחרי אישורים, בירורים והיערכויות, קירל הגיעה לאולם ה-IMAX ביס פלאנט, שם זכתה להקרנה פרטית. המחווה המרגשת לה זכתה קירל מגיעה בעקבות ההצלחה המסחררת של הלהיט הגדול שלה  - "פנתרה". אין ספק שהשם של השיר יכול לעשות חיל עם הסרט הפנתר השחור, בטח אחרי המחווה שנעשה לה אמש.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמו לקרוא כתבה שכתב ילד בן 5 (ל"ת)
    שוש השור 12/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שייסגרו לגמרי את הרשת. אין בהם צורך.
    מציאות 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מישהו עוד הולך לקולנוע...?
    סגור