תרבות ופנאי

קולדפליי לא תגיע לארץ, יס פלאנט מציעים אלטרנטיבה

ההופעה של אחת מהלהקות המצליחות בכל הזמנים, קולדפליי, תוקרן כ-12 שעות לאחר מופע הלייב מסיבוב ההופעות הנוכחי בבואנוס איירס
מערכת ice |  2
גילי וקולדפליי (צילום צילום מסך)
בשבת הבאה (29.10) תקרין רשת בתי הקולנוע Yes PLANET, במתחמי הקולנוע של הרשת בראשון לציון ובחיפה, את ההופעה 'Music Of The Spheres' של להקת קולדפליי, אחת הלהקות המצליחות בכל הזמנים עם שבעה זכיות בפרס ה-'גראמי' ומכירות של למעלה מ-90 מיליון תקליטים ברחבי העולם.
ההופעה שתוקרן על המסך הגדול הינה מסיבוב ההופעות הנוכחי של הלהקה ותוקרן כ-12 שעות בלבד לאחר מופע הלייב בבואנוס איירס, בארגנטינה. ההופעה המוקלטת תוקרן בבלעדיות במוצאי שבת ה-29.10 , במתחמי יס פלאנט בראשון לציון ובחיפה בשני סבבים: 17:30 ו-21:00.
מכיוון שקולדפליי עדיין לא מוכנה להגיע ולהופיע בישראל, מדובר למעשה בהזדמנות היחידה של המעריצים בארץ לצפות בהופעה בזמן אמת יחד עם המעריצים בכל העולם. הלהקה נאלצה לאחרונה לבטל מספר הופעות בברזיל, לאחר שהסולן, כריס מרטין, אובחן כסובל מדלקת הריאות והוטל תחת הוראות רופא קפדניות לנוח בשלושת השבועות הבאים. "אנחנו עובדים מהר ככל האפשר כדי לנעול את התאריכים החדשים ונמשיך עם מידע נוסף בימים הקרובים... אנחנו כל כך אסירי תודה על ההבנה שלכם בתקופה מאתגרת זו שבה אנחנו צריכים לתת עדיפות לבריאותו של כריס", נמסר מהלהקה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אולי עדיף לא לתת במה לשונאי ישראל
    נירה 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כריס מרטין לא פעם השווה את החיילים שלנו לנאצים ואפילו שילב אותם בקליפ מתעללים בפלסטינים. בנוסף, היו לו אמירות אנטי- ישראליות ופרו פלסטיניות. את הכסף שלי הלהקה הזו לא תראה, בין אם זה בלייב או על המסך.
    סגור
  • 1.
    הגהה
    ני 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבע זכיות ולא שבעה...
    סגור