טלוויזיה

כוכב ארץ נהדרת משיק סדרה חדשה: זה הכוכב שישחק בה

"מטכ"ליסטים", קומדיה צבאית חדשה שתעלה לשידור ב-yes תכלול גם את ידין גלמן בין השחקנים שלוהקו אליה. הסדרה, שנכתבה בהשראת שירותו הצבאי של הקומיקאי ערן זרחוביץ' כשק"מיסט בסיירת מטכ"ל בשנות ה-90 וזרחוביץ' יגלם שם רס"ר בתפקיד ראשי
מערכת ice | 
ארץ נהדרת (צילום ירון שילון)
ידין גלמן, לוחם סיירת מטכ"ל שנפצע באירועי 7 באוקטובר, עומד לכבוש את המסך הקטן בתפקיד חדש ומפתיע. גלמן, שהשתקם מפציעתו בהצלחה, לוהק לתפקיד משמעותי בסדרת הקומדיה החדשה "מטכ"ליסטים" מבית yes. סיפורו האישי של גלמן, המשלב גבורה צבאית עם כישרון משחק, מוסיף נופך של אותנטיות ועומק רגשי לפרויקט שמבטיח להיות אחד המדוברים בטלוויזיה הישראלית.
"מטכ"ליסטים" אינה סתם עוד קומדיה צבאית. הסדרה, שנכתבה בהשראת שירותו הצבאי של הקומיקאי ערן זרחוביץ' כשק"מיסט בסיירת מטכ"ל בשנות ה-90, מבטיחה להציג זווית ייחודית ומשעשעת על החיים ביחידה המובחרת ביותר בצה"ל. זרחוביץ', שיגלם את דמות רס"ר היחידה, מביא לפרויקט את הניסיון האישי שלו לצד הכישרון הקומי המוכר. השילוב בין חוויותיו האמיתיות לבין הדמיון היצירתי של צוות הכותבים מבטיח תוכן שיהיה גם מצחיק וגם אותנטי.

על פי TMI, מאחורי הקלעים של "מטכ"ליסטים" עומד צוות יוצרים מרשים. לצד זרחוביץ', הסדרה נכתבה על ידי מויש גולדברג, אילן שפלר ונועה הרצברג - שמות מוכרים בתעשיית הטלוויזיה הישראלית. הבחירה בבועז פרנקל כבמאי מוסיפה נדבך נוסף של איכות לפרויקט. חברת גרוס הפקות, הידועה באיכות הפקותיה, אחראית על הפקת הסדרה. שילוב זה של כישרונות מבטיח יצירה שתשלב הומור איכותי עם עומק תוכני.
"מטכ"ליסטים" מסמנת מגמה מעניינת בטלוויזיה הישראלית - שילוב בין בידור קליל לבין נושאים רגישים ומשמעותיים כמו השירות ביחידות העילית של צה"ל. הבחירה בידין גלמן, לוחם אמיתי שחווה על בשרו את אתגרי השירות, מוסיפה רובד נוסף של עומק ואמינות לסדרה. יש לצפות כי "מטכ"ליסטים" תעורר דיון ציבורי מעניין על הדרך בה אנו מתייחסים לצבא בתרבות הפופולרית, ועל האיזון העדין בין כבוד לחיילינו לבין היכולת לצחוק ולהתבדח על נושאים צבאיים. ללא ספק, זוהי סדרה שתרתק את הצופים הישראלים ותציב רף חדש לקומדיות צבאיות בארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה