טלוויזיה

יוצא "האח הגדול" יורה: "ממשלה מטורפת, חירבה את ישראל"

יוצא "האח הגדול", ניר אבישי כהן, שהיה בעבר דובר ארגון "שוברים שתיקה",  תקף את הממשלה אחרי נפילת הכטב"ם בבא"ח גולני: "ממשלת דמים. מי אלה שעדיין תומכים בממשלה המטורפת הזו?"
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
יוצא "האח הגדול", ניר אבישי כהן, שהיה בעבר דובר ארגון "שוברים שתיקה", העלה אתמול (ראשון) פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, על רקע מתקפת הכטב"מים של חיזבאללה על בסיס האימונים של גולני, בה נהרגו 4 חיילים וכמעט 70 חייבים נוספים נפצעו בדרגות שונות.
בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות, תקף ניר אבישי כהן את הממשלה ואת העומד בראשה - בנימין נתניהו. בפוסט שהעלה כתב: "ממשלת דמים. מי אלה שעדיין תומכים בממשלה המטורפת הזו שחירבה את ישראל?".
כזכור, רק לאחרונה תקף יוצא האח הגדול, ניר אבישי כהן, את פעיל ההסברה יוסף חדאד, זאת לאחר שהאחרון נבחר להשיא את המשואה בטקס העצמאות שנערך בהר הרצל. בציוץ שהעלה כתב כהן: "ברכות ליוסף חדאד על הבחירה בו להדליק משואה ביום העצמאות".
עוד כתב כי "חדאד שמסתובב בעולם ומכחיש את הכיבוש הישראלי, משקר במודע על מה שישראל מעוללת לפלסטינים בשטחים הכבושים, הוא האדם שמייצג את פרצופה המכוער של המדינה. ראוי לחברה שחיה בשקר ומתעלמת מעוולותיה שחדאד יהיה זה שידליק משואה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הירקן שלי גם כן לא אוהב את הממשלה
    שקול 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו, השתגעתם?!
    סגור