טלוויזיה

כוכב ארץ נהדרת מבקש: "לא לכעוס, פשוט אין ברירה אחרת"

אוראל צברי ניסה להשכין שלום היכן שכרגע מתרכז העימות הגדול בין חרדים ודתיים לחילונים: "לא לכעוס אם תראו תפילה בציבור, או אם תראו אדם שבוחר שלא לקיים את החג… נסו לאהוב, לחבק (במחשבה), כי הוא ישראלי, הוא אח או אחות שלכם, אהבת ישראל בנשמה, ״שית שלום בינינו"
מערכת ice |  2
ארץ נהדרת (צילום פייסבוק/ ארץ נהדרת)
אוראל צברי, כוכב ארץ נהדרת ושנות ה-90, נכנס ליום כיפור באווירה הכי מפויסת שאפשר והוא מנסה לשכנע את העוקבים שלו לשנות גם כן את דרכיהם ולהביא לשקט בין כל החלקים במדינה ששסועים על רקע המלחמה בעזה ובלבנון שרק הולכת ומעמיקה.
צברי כתב בעמוד הטוויטר שלו: "צום קל לצמים, בינג׳ קל לצופים, וגם אלו שהחליטו שהם לא מקיימים את מצוות החג, גמר חתימה טובה. כאילו מרגיש לא טריוויאלי, במיוחד בפלטפורמה הזו, לומר שאני אוהב אתכם, את כולכם, בבחינת ואהבת לרעך כמוך, גם אם לא מסכים עם הדעות, עם הדרך, עדיין אוהב".

השחקן האהוב המשיך את דבריו הנוגעים הלב: "כי פשוט אין ברירה אחרת, בכיפור שעבר כבר התנסינו במה קורה כשאנחנו לא אוהבים, והאסון הגיע אלינו קצת יותר משבוע אחרי… נסו גם אתם".
לסיום הוא ניסה להשכין שלום היכן שכרגע מתרכז העימות הגדול בין חרדים ודתיים לחילונים: "לא לכעוס אם תראו תפילה בציבור, או אם תראו אדם שבוחר שלא לקיים את החג… נסו לאהוב, לחבק (במחשבה), כי הוא ישראלי, הוא אח או אחות שלכם, אהבת ישראל בנשמה, ״שית שלום בינינו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סוף סוף מישהו קיבל שכל. (ל"ת)
    יהודה קפלן 10/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סוף סוף מישהו קיבל שכל. (ל"ת)
    יהודה קפלן 10/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור