טלוויזיה

מגישת רשת 13 חושפת לראשונה: זו ההודעה המצמררת שקיבלה ב-7.10

סיון כהן סבן שיתפה את התמליל באינסטגרם שלה וכתבה: "הודעות, 7.10.2023. הטלפון שלי מוצף (והנפש עוד הרבה יותר) מהיום אותו בחיים לא אשכח. ההתכתבויות האלה הן חלק קטן מהשבועות שאחרי הרגע בו החיים של כולנו השתנו, ולא יחזרו להיות אותו דבר"
מערכת ice | 
סיון כהן (צילום מסך רשת 13)
מגישת תכניות התחקירים של רשת 13, סיון כהן סבן, שיתפה את העוקבים שלה ברשתות החברתיות בהודעות מקפיאות הדם שקיבלה אל מכשיר הסלולר האישי שלה בבוקר הארור של ה-7.10. אנשים המתחננים לעזרה, שנאבקים על חייהם הגיעו עד אליה כדי שתוכל איכשהו לסייע.
כהן סבן שיתפה את התמליל באינסטגרם שלה וכתבה: "הודעות, 7.10.2023. הטלפון שלי מוצף (והנפש עוד הרבה יותר) מהיום אותו בחיים לא אשכח. ההתכתבויות האלה הן חלק קטן מהשבועות שאחרי הרגע בו החיים של כולנו השתנו, ולא יחזרו להיות אותו דבר".

היא המשיכה וכתבה: "את האישה בהריון מבארי הצלחנו להציל הודות לנהג אמבולנס אמיץ במיוחד, הרבה אחרי לא הצלחנו. סליחה. העצב עבר לגור אצלי בלב כבר 367 ימים, הראש עדיין לא מצליח לתפוס איך זה קרה לנו".
לסיום היא כתבה בלב שבור: "וזה עוד לא נגמר. מי ייתן וחיילנו יחזרו הביתה בשלום, 101 חטופינו יהיו סוף סוף כאן, ואז נתחיל לטפל בפוסט טראומה. עם ישראל חי", עם דגלי ישראל לצד המלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה