טלוויזיה

חיים כהן ואייל שני עוצרים: סגרו את המסעדות בישראל

שופטי מאסטר שף הודיעו כי הדיקסי ויפו תל אביב יהיו סגורות וכן גם המזנון, צפון אברקסס, בית רומנו, פורט סעיד, מלכה, דבורה. עוד שורה של שפים מוכרים יעצרו היום את העבודה לרגל ה-7.10
מערכת ice | 
מאסטר שף עונה 11 (צילום רונן אקרמן)
מדינת ישראל נזכרת ועוצרת. לצד לא מעט רשתות שיווק, גם מסעדנים ושפים רבים בישראל החליטו לסגור היום (שני) את כל המסעדות שלהם לרגל ציון יום השנה ל-7 באוקטובר. בין השפים ניתן למצוא גם את חיים כהן, שהודיע כי הדיקסי ויפו תל אביב יהיו סגורות וכן עוד שורה של שפים מוכרים.
בין היתר גם אייל שני, שיסגור את כל המסעדות שלו בהן סניפי המזנון, צפון אברקסס, בית רומנו, פורט סעיד, מלכה, דבורה ועוד מתכוון לקחת חלק במהלך, שופטת נוספת של מאסטר שף רותי ברודו, תסגור את כל המסעדות של קבוצת r2m, מלגו ומלבר, האחים, דוק, פרונטו, הלנה, משיה, טריגר, מנרה ויוליה בנמל.

היום (שני) יציינו ברחבי ישראל את יום השנה למתקפת הטרור הרצחנית של ארגון הטרור חמאס, במסגרתה למעלה מ-1,200 ישראלים נרצחו באכזריות. לציון זכר הנופלים, יתקיימו אירוע זיכרון ברחבי הארץ, כמו גם שני טקסים - הטקס הממלכתי אותו מארגנת השרה מירי רגב, והטקס האלטרנטיבי שמארגנות משפחות הנופלים והנרצחים.
גם לפני כמה חודשים, המסעדות המובילות בישראל הצטרפו למאבק משפחות החטופים והשביתו את העסקים כמחאה על הסחבת של הממשלה בהגעה לעסקה שתחזיר את אחרוני החטופים שאולי עוד נשארו בחיים בשבי החמאס. בין המסעדות שהודיעו על שביתה: הקבוצה של רותי ברודו בראשן R48 והדליקטסן, המסעדות של חיים כהן בראשן 'יפו תל אביב', המסעדות של אייל שני כמו 'מלכה', 'דבורה', 'הסלון', 'צפון אברקסס', 'המזנון' ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה