טלוויזיה

גאולה אבן חוטפת עקיצה מרני רהב: "אין קיצורי דרך"

איש התקשורת במסר לחבר הממשלה החדש ורעייתו: "כשאת גאולה אבן מצפים ממך לשמוע את דעתך לגביי אישך. אין קיצורי דרך, יכולת לבחור לטגן שניצל במטבח אבל בחרת אחרת וטוב שכך ולכן דעתך מתבקשת!!!!"
מערכת ice |  3
גאולה אבן, גדעון סער (צילום מסך רשת 13, פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי שפנה לראש הממשלה בנימין נתניהו דרך האינסטגרם לו עם המניפסט פרי מקלדתו איך יש לפעול בזמן המלחמה, כעת רני רהב, היח"צן הלאומי פונה אל החבר החדש בממשלה גדעון סער, בצל הביקורת הקשה נגדו
רהב כתב: "שלום לכבוד השר גדעון סער, אני כבר למעלה משבועיים שואל את עצמי- מה קרה לך? נחשבת לאדם כל כך אמין וישר. מילה שלך הייתה תמיד מילה בסלע. לשמוע שבאת להשפיע, ואני שואל את עצמי- על מה להשפיע? שבן גביר יפסיק להשמיד את משטרת ישראל??? באם בשביל זה באת לממשלה אז תבורך! על מה באת להשפיע? על שר המשפטים שיימנה סוף סוף לאחר שנה נשיא לבית המשפט העליון? במידה וכן, תבורך. על מה באת להשפיע? על המינויים המטונפים של דודי אמסלם למועצות מנהלים של חברות ממשלתיות? אם כן, אז תבורך. על מה באת להשפיע? על כך שעשרות אלפים חרדים לא עושים צבא ולא שירות לאומי ובכך פוגעים בחוסן הלאומי והכלכלי, שחצי עם משלם כאן מיסים על מנת שהם יתפרנסו ולא ילכו לצבא?".

הוא טען: "אם כן, תבורך. על מה באת להשפיע? על שהחטופים יחזרו הביתה בכל מחיר כאילו משפחתך שלך יושבת בעזה? במידה וכן, תבורך. על מה באת להשפיע? על השרה מיי פלורה גולן שתטפל במעמד האישה בישראל, שתדאג שלא יהיו רציחות במגזר הערבי?במידה וכן, תבורך. על מה באת להשפיע? על מערכת הביטחון?ברוך השם מה-8 לאוקטובר היא פועלת בעוצמה ענקית בזכות שר ביטחון מעולה בשם יואב גלנט. על מה באת להשפיע? על שלישראל יהיה אופק מדיני בלבנון ובעזה? באם כן, תבורך. על מה באת להשפיע? על שר האוצר סמוטריץ׳ שהמשיך להעביר מאות מיליונים לכספים קואליציוניים ולשרה אורית סטרוק כשהוא יודע שהגירעון הולך וגובר, שבסופו של דבר הדירוג של ישראל ירד לרמות שלא זכורות לנו ואזרחי ישראל ירגישו זאת יום יום שעה שעה ויסבירו להם שזוהי מלחמה?".
עוד כתב: "על מה באת להשפיע? על רצונו של אבי מעוז סגן שר בממשלה שרוצה לבטל זכויות להט״בים בישראל ולהחזיר אותם לתקופת החושך? במידה וכן, תבורך! על מה באת להשפיע? על סגירת 10 משרדי ממשלה, שאיש לא מבין על מה קמו ועל מה אנו מבזבזים כסף במקום לקנות עוד נשק. במידה וכן, תבורך!!! על מה באת להשפיע? על סגן יו״ר הכנסת אדון ואטורי שאומר שאפשר בלי אמריקה?באם כן, תבורך! על מה באת להשפיע? על הקמת ועדת חקירה ממלכתית בראשות נשיא בית משפט עליון בדימוס שזה צו השעה בישראל שסוף סוף נדע מה קרה באמת ב-7 באוקטובר? באם כן, תבורך. באם באמת באת לממשלה ללא תנאים כמו לחזור לליכוד על שטיח אדום או לקבל את תיק הביטחון או לאשר את חוק הגיוס המושחת ובאת לתקן את כל האסונות שמניתי ב-16 הסעיפים- תבורך תבורך תבורך. בדיוק כפי שהיית שר משפטים לתפארת מדינת ישראל ומינית את גלי בהרב מיארה לתפקיד היועצת המשפטית לממשלה, מינוי אדיר שלך. בזכותה ישראל ממשיכה להיות דמוקרטית, חזקה וישרה!!!! אבל אדוני השר, במידה ולא תשפיע עליהם תזכור שעם ישראל במיוחד הימיני דמוקרטי ליברלי לעולם לעולם לא יסלח לך ויזכיר לך את זה יום יום שעה שעה".
לסיום תהה: "ונ.ב- לגבי גאולה אבן רעייתך, גאולה אישה מדהימה, חכמה ועיתונאית לתפארת. גאולה היא לא עוד עקרת בית שלא מתערבת בענייני בעלה, וכשכזו היא - היא חייבת להביע דעתה התומכת או המתנגדת. כשאת גאולה אבן מצפים ממך לשמוע את דעתך לגביי אישך. אין קיצורי דרך, יכולת לבחור לטגן שניצל במטבח אבל בחרת אחרת וטוב שכך ולכן דעתך מתבקשת!!!!".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רהב צודק
    עיתונאח 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כמוך, רני רהב. כל מילה בסלע. לא יאומן איך סער מזגזג ומוכר את נשמתו עבור כיסא בממשלה עלובה
    סגור
  • 1.
    הזוי
    אזרח ותיק 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משעמם לך בבית, נהיית מומחה על, כנראה רשתות השידור דחו אותך והחלטת "להפגיז"ברשתות החברתיות, תתעסק במה שאתה כנראה טוב, לא בביטחון, ובמדיניות, ובזוגיות, שמעניין לא שמענו את רעייתך מה דעתה, מקוה ששניצלים היא יודעת להכין.
    סגור
  • גדעון יצאת חציל
    הזוי 2 10/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מעט באמת תהיה אזרח ותיק, פנסיונר בלי עבודה ובלי כבוד מינימלי
    סגור