משפט

רני רהב במתקפה קשה: "מבייש את המעמד, תיזכר לרעה"

רני רהב יצא למתקפה נגד שופט בית המשפט העליון, יוסף אלרון, זאת בשל התעקשותו להתמודד על תפקיד נשיא בית המשפט העליון: "גיע הזמן להפסיק לשחק בדמוקרטיה הישראלית, תסיר את מועמדותך"
מערכת ice |  4
רני רהב (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
איש התקשורת ויחסי הציבור, רני רהב, העלה היום (שלישי) ציוץ לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא עלה למתקפה קשה מאוד נגד שופט בית המשפט העליון, יוסף אלרון, זאת בשל התעקשותו להתמודד על תפקיד נשיא בית המשפט העליון.
בציוץ שהעלה כתב רהב: "בוקר טוב לשופט בית המשפט העליון, כבוד השופט אלרון. 1. כבוד השופט, אולי הגיע הזמן להפסיק לשחק בדמוקרטיה הישראלית ותסיר מועמדותך מתפקיד הנשיא. 2. מה דעתך שעם ישראל מבקש לפחות את זה לפני ראש השנה? 3. אולי כבודו יבין שבשביל כמה חודשים של כהונה לא שווה לאדוני להיכנס כך להיסטוריה של עולם המשפט".
"4. אדוני לא היה רוצה לבייש את מעמדם של הנשיאים הענקים שמגר, אגרנט, לנדוי ונאור ז״ל ושיבדלו לחיים ארוכים - ביניש וחיות. 5. כולם נבחרו בשיטת הסניוריטי, שיטה שהוכחה כמוצלחת ביותר, שיטה שמנעה תככים וחצרות בבית המשפט. 6. אדוני, לצערי באם לא יסיר מועמדות יזכר לרעה במורשתו ולאדוני מורשת מכובדת".
 
"7. אדוני לא ירצה שב- 120 יגידו הוא זה שגרם לתככים בבית המשפט, הוא זה שבגללו כבוד בית המשפט העליון הופר. 8.אני מאחל לאדוני שנה טובה, שנת תבונה והצלת כבוד בית המשפט של מדינת ישראל".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רהב, החזקתי ממך דמוקרט.
    אלי 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צבוע.
    סגור
  • 3.
    רני רהב סוטה מין וחרפה ! (ל"ת)
    אסף 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רני רהב
    טובה 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השופט ספרדי לא טוב לך
    סגור
  • 1.
    דמוקרטיה במיטבה של השמאל (ל"ת)
    יו 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור