טלוויזיה

אברי גלעד חוגג יום מאושר: "מאחל לך חיים טובים"

המגיש חגג את חיסול נסראללה: "על כל ידיעת זהב מודיעינית, יש בנאדם זהב שמשתף פעולה. אולי יש לו לב זהב, או שהוא רוצה זהב, לא משנה. כל משתפי הפעולה המסכנים חייהם ראויים לתודה עמוקה. תודה לך סוכן יקר, מאחל לך חיים טובים. תשמור על עצמך". וגם: המסר שלו לתושבי לבנון
מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
מגיש קשת 12 אברי גלעד חגג בדרך לא שגרתית עבורו את החיסול של מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה ותוך כמה שעות העלה שלושה פוסטים בפייסבוק שלו, קצב שהוא ממש לא רגיל אליו ושטח כמה מהתובנות שלו על האירוע.
גלעד כתב בפייסבוק שלו: "דו"צ בערבית, אביחי אדרעי היקר, אני מייפה את כוחך לומר לתושבי לבנון השיעים בדרום ובכל מקום- אם תניפו את הדגל הלבן, נרשה לכם לגלות לנו איפה שאריות הנשק המוסלק, ולא נפגע בכם. בהמשך ניקח חזרה את שטחי הים שלנו שבזזתם, נגבה פיצויים על הנזקים שגרמתם, ונכונן יחסים טובים בין מדינותינו. אבל זה יתחיל בדגל לבן. קחו תחתונים ישנים, גופיה, טי שרט של שבת. חברו למקל, וזה ייגמר. עד שלא נראה דגל לבן, ימשיך עוד יום שחור".

עוד לפני כן הוא כתב במסרי השמחה שלו לאחר החיסול: "פעם ראשונה שהמנהג הזה של חלוקת מגדנות לעוברים ושבים מוצא אותי בטוב. הייתי לוקח חתיכה בשמחה. הייתי מצפה מהסורים העולזים להגיע לגדר עם מגש ולתת לחיילים. קצת הכרת הטוב".
הוא גם כתב: "על כל ידיעת זהב מודיעינית, יש בנאדם זהב שמשתף פעולה. אולי יש לו לב זהב, או שהוא רוצה זהב, לא משנה. כל משתפי הפעולה המסכנים חייהם ראויים לתודה עמוקה. תודה לך סוכן יקר, מאחל לך חיים טובים. תשמור על עצמך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דבר מעט עשה הרבה… קשקשן… גנבו את לבנון וישראל חבורת פוש (ל"ת)
    ענת 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור