טלוויזיה

הזוכות ב'מירוץ למיליון' והתרגיל לרשת 13: ההברזה ברגע האחרון נחשפת

מתברר כי לי ואן אברהמי בכלל היו אמורות לקחת חלק בריאליטי המתחרה של רשת 13, ״פקין אקספרס״, אך הן לכאורה הבריזו בדקה ה-90 כשכבר עברו את האודישנים וקיבלו את האישור להשתתף
מערכת ice |  2
לי ואן אברהמי, מתמודדות בריאליטי "המירוץ למיליון" (צילום מסך קשת 12)
הזוכןת אמש (רביעי) בתכנית הריאליטי המצליחה של קשת 12, מירוץ למליון, האחיות אן ולי אברהמי, קטפו מיליון שקל ואת התהילה, אבל מסתבר שיש גם מי שלא כולם שמחו לראות אותן עושות את הדרך אל התואר.
ב״ישראל היום״ פרסם ערן סויסה כי השתיים בכלל היו אמורות לקחת חלק בריאליטי המתחרה של רשת 13, ״פקין אקספרס״, אך הן לכאורה הבריזו בדקה ה-90 כשכבר עברו את האודישנים וקיבלו את האישור להשתתף.

סויסה חושף כי אחד הגורמים בהפקה סיפר: ״הן עברו אודישנים, תחקיר עומק, ועדת אתיקה, מבחני מאמץ, חוות דעת פסיכולוגית וחיסונים. הן היו לגמרי בתהליך ושבוע לפני הן הודיעו שלא. השקענו בהן הרבה כולל כרטוס וזה היה מאוד מוזר, אבל הן סיפרו שקרוב משפחה מדרגה ראשונה גוסס וברגע שזה נאמר שחררנו. אתמול התגלתה הסיבה האמיתית וחבל שזו הדרך שהן בחרו״.
אגב, במקום השני הגיעו ענבר (25) ואבישי (40), דוד ואחיינית מתלמי יחיאל וגדרה. במקום השלישי הגיעו ספיר (30) וליאור (32), נשואים+2 מבאר יעקב, שפרשו במהלך הגמר. פרישתם של ליאור וספיר אביסרור הגיעה לאחר שליאור ויתר על משימת הגובה עקב פחד גבהים והצמד ויתר על האפשרות לנצח את המירוץ.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אן ולי
    אורלי 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צדקו בהחלט. היה תענוג לראות אותן מכל הבחינות שיתוף פעולה, הכלה , ויכולת לעבוד יחד תחת לחץ.
    סגור
  • 1.
    זכו ביושר ובכל זאת לא מחבב אותן. (ל"ת)
    יש דרך ויש דרך 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור