טלוויזיה

כוכב "פקין אקספרס" פותח עסק חדש: זוגתו לא הגיעה לאירוע הנוצץ

מאור יוסף, כוכב תוכנית הריאליטי "פקין אקספרס", השיק את המספרה החדשה שלו בתל אביב המיועדת לגברים. לאירוע הנוצץ הגיעו יתר כוכבי התוכנית אך מי שבלטה בהיעדרה, הייתה שירה לוקאץ', בת זוגו של יוסף למירוץ "פקין אקספרס"

מערכת ice | 
מאור יוסף (צילום יחצ גיא גואטה)
מאור יוסף, כוכב תוכנית הריאליטי "פקין אקספרס", השיק ביום שישי האחרון את המספר החדשה שלו בתל אביב המיועדת לגברים. לאירוע ההשקה הנוצץ הגיעו לא מעט חברים מתוכנית הטלוויזיה "פקין אקספרס" אך מי שבלטה בהיעדרה, על אף שהוזמנה, הייתה שירה לוקאץ'. 
כידוע, שירה לוקאץ' הייתה בת הזוג של מאור יוסף בתוכנית הטלוויזיה "פקין אקספרס". בין הנוכחים באירוע ההשקה הנוצץ; טל ארוס, אשר זכה במירוץ "פקין אקספרס" יחד עם רם שטראוס. נדגיש, כי רם שטראוס לא הגיע לאירוע ההשקה של מאור יוסף עקב שהותו הממושכת בחו"ל. מלבד מצר, נכחו באירוע ההשקה נילי וזוהר, חני ומעיין, לירן וענית מיטב ועילי מאיה ולירון. 


(צילום: (צילום:  יח"צ גיא גואטה)
כזכור, בחודש יולי האחרון דווח כי טל ארוס ורם שטראוס, זוכי תוכנית הטלוויזיה "פקין אקספרס", הוזמנו לקבל את פרס הזכייה היוקרתי בסך של מיליון שקל. על אף שרבים מאיתנו היו ממהרים לקבל את הפרס היוקרתי, דווח כי מי שבלט בהיעדרו היה אחד מזוכי תוכנית הריאליטי, רם שטראוס. 
על פי הפרסום של העיתונאי ערן סויסה, לאחר שכוכב תוכנית הטלוויזיה לא ענה למספר רב של שיחות והודעות, החליט טל לנסוע לביתו של רם. להפתעתו, גילה רם כי חברו היה שקוע בשינה עמוקה ולכן הוא לא התעורר לטקס החשוב. בעקבות כך, הוחלט לדחות את האירוע הנוצץ למועד אחר. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה