טלוויזיה

סוד הניצחון: זו החברה שחזתה מי יהיה המנצח ב"אח הגדול"

סקופר חזה את המנצח הגדול של "האח הגדול": ניתוח שיח גולשים חשף שאור יזכה, תוך כדי מדידת נתוני אהדה ותמיכה, למרות שהדר הובילה בכמות השיח. תוצאות שמדגימות את כוח ניתוח השיח ברשתות
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
חברת סקופר מקבוצת Mig AI, המתמחה בניתוח שיח ברשתות החברתיות, הצליחה לחזות את המנצח הגדול של תוכנית הריאליטי "האח הגדול". באמצעות ניתוח מקיף של השיח סביב המתמודדים בגמר, זיהתה החברה כי אור יהיה המנצח של העונה הנוכחית. 
התחזיות של סקופר התבססו על נתוני מדד "אהדת הגולשים" שכלל את התמיכה הייחודית לכל מתמודד, ונתוני השיח הכללי סביבם. למרות שהדר הייתה המועמדת עם היקפי השיח הגדולים ביותר, אור הציג את מדד אהדת הגולשים הגבוה ביותר בפער משמעותי. לעומתו, יוסי, שהיו לו מספר אזכורים נמוך יותר בשיח, תפס את המקום השני במדד האהדה.
סקופר הוכיחה את יכולותיה גם בעונה הקודמת של התוכנית, כאשר חזה במדויק את הזכייה של יובל מעתוק ואת סדר ההדחה המדויק של שאר המתמודדים בגמר.
יונתן חסידים, מנכ"ל החברה, שיבח את הצוות על יכולת הניתוח המדויק וההבנה המעמיקה של השיח ברשתות החברתיות. הוא הוסיף כי התחזיות מבהירות את כוחן של הנתונים בהפקת תובנות מדויקות, ומסר ברכות לאור על הזכייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה