טלוויזיה

הזוכה ב'אח הגדול' מצהיר: זה מה שאעשה במיליון שקל

אחרי 112 ימים בבית "האח הגדול", בן דוד גבר על פרידה, יוסי, הדר ונועם - וזכה בפרס של מיליון שקלים (לפני מס כמובן). בריאיון לקווין רובין לאחר זכייתו, הוא הבטיח: "אכניס ספר תורה- זה החלום שלי, ומעבר לזה, עם כל שאר הכסף אני אצליח להעניק חיים הרבה יותר טובים לילד שלי"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום shutterstock, מסך רשת 13)
הגמר המרגש של "האח הגדול" ברשת 13 הגיע אמש (שבת) לשיאו בעת ההכרזה על אור בן דוד בתור הזוכה הגדול של העונה כשיצא אחרון מהבית לאחר שגבר על פרידה עוזיאל בהצבעות הצופים מהבית.
אחרי 112 ימים בבית "האח הגדול", בן דוד גבר על פרידה, יוסי, הדר ונועם - וזכה בפרס של מיליון שקלים (לפני מס כמובן). בריאיון לקווין רובין לאחר זכייתו, הוא הבטיח: "אכניס ספר תורה- זה החלום שלי, ומעבר לזה, עם כל שאר הכסף אני אצליח להעניק חיים הרבה יותר טובים לילד שלי".

כזכור, במהלך העונה בשיחה עם הבנים שהתקיימה בחדר השינה, בן דוד סיפר: "בקורונה התרסקתי כלכלית... הגעתי לנקודת האל חזור". אור מספר שלא הצליח לעמוד בהוצאות ולכן נעזר באימו. "הגעתי לנקודה שאתה לא יכול לבקש יותר מאמא.. אז התחלתי להסתיר מאמא.. לא יכול להכניס לה דאגות נוספות לחיים".

בהמשך, עוזיאל נשאלה כמה היא מאוכזבת מכך שלא ניצחה וסיימה רק במקום השני, אף שהגיעה קרוב כל כך. היא ענתה: "אני אגיד לך את האמת- סורי, כרגע אני לא מאוכזבת, אם אני אהיה מאוכזבת בהמשך אני אעדכן", היא פירגנה לזוכה על זכייתו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה