טלוויזיה

שרון גל סוגר חשבון: "זה האיש - חלול וילדותי"

גל כתב: "לגדעון סער היה תפקיד חשוב באירוע הפוליטי האחרון: להציג את יאיר לפיד כמו שהוא - ראש אופוזיציה חסר אחריות, שטחי ורדוד, שאין שום ערך למילה שלו וכל מה שמעניין אותו זו פוליטיקה קטנה, גם בזמן מלחמה. זה האיש - חלול וילדותי". שדרן הרדיו המוכר תקף בחזרה: "במשמרת שלו לא אירע טבח היהודים הכי גדול מאז השואה"
מערכת ice |  2
שרון גל (צילום מסך ערוץ 14)
המהלך הפוליטי של גדעון סער בשבוע האחרון, כאשר החליט לחבור לממשלת נתניהו ולהכנס לקואליציה, זאת בניגוד להבטחות העבר שלו, גרמו לסערה אחת גדולה. מי שמיד ניאץ את סער היה יאיר לפיד, מי שחתום על מהלך פוליטי שנוי לא פחות במחלוקת אחרי הרוטציה עם נפתלי בנט, ואותו תקף מגיש ערוץ 14 שרון גל במילים קשות.
גל כתב: "לגדעון סער היה תפקיד חשוב באירוע הפוליטי האחרון: להציג את יאיר לפיד כמו שהוא - ראש אופוזיציה חסר אחריות, שטחי ורדוד, שאין שום ערך למילה שלו וכל מה שמעניין אותו זו פוליטיקה קטנה, גם בזמן מלחמה. זה האיש - חלול וילדותי".

מי שהגיב לו היה שדרן הרדיו המוכר דני סידס שרשם: "חלול וילדותי לדעתך אבל בכל מקרה, במשמרת שלו לא אירע טבח היהודים הכי גדול מאז השואה. הוא לא חילק יותר ממיליארד דולר לחמאס במשך שנים".
סידס המשיך וניסה להסביר את עמדתו הנחרצת: "הוא לא שיחרר את סינוואר. הוא לא העדיף את חמאס על פני הרשות הפלשתינית. כל זה (ועוד) עשה מקום 6 בגאונות בעולם - הנאשם נתניהו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סער
    מוס 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה היה כל כך חשוב לפרסם את הגיגיו האידיוטים של הפתי ,שרוח גל.....בעצם גם של סער האהבל.. ...מתים מקנאה בלפיד.......
    סגור
  • 1.
    דני סידס..
    משה 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שכח את הסכמי אוסלו,את המחבלים המתאבדים שמחקו משפחות שלמות,וראשי המדינה קראו להם קרבנות השלום..להמשיך?
    סגור