טלוויזיה

מגישת חדשות 13 משתפת בעצב: "מנצלת את המשפחה שלי"

הילה קורח שיתפה את תמונתה של אמה וכתבה: "זאת אמא שלי כפרה עליה, בדיוק סיימנו שיחה מדכדכת על איך אפשר השנה בכלל לחגוג את החגים", והוסיפה תמונה עליה כתבה: "החלק החשוב אחרי כל ארוחה - טקס החזרת הקופסאות".
מערכת ice | 
הילה קורח (צילום מסך חדשות 13)
המלחמה גרמה ללא מעט רגעים מצמררים באולפן חדשות 13, כאשר המגישה הילה קורח עמדה במרכזם, כולל הזכור שבהם עם שלי שם טוב, אמו של עומר שנחטף ממסיבת הטבע 'נובה' ברעים, קראה לאיחוד של העם ויצאה נגד התקשורת שעושה את ההפך ומפלגת בימים הכי קשים. אבל גם שנה אחרי, לקראת חגי תשרי, נראה שעדיין לא קל למגישה.
קורח שיתפה את תמונתה של אמה וכתבה: "זאת אמא שלי כפרה עליה, בדיוק סיימנו שיחה מדכדכת על איך אפשר השנה בכלל לחגוג את החגים", והוסיפה תמונה עליה כתבה: "החלק החשוב אחרי כל ארוחה - טקס החזרת הקופסאות".

מגישת חדשות 13 הוסיפה: "סיכמנו שחשוב להודות על מה שיש, אני מנצלת את המשפחה שלי פה כדי להזכיר שלפעמים צריך לעזור לברכה להגיע, להושיט יד", היא הוסיפה: "הלוואי שתהיה לנו שנה טובה יותר. ושכולם יוכלו לחגוג בבתיהם הבטוחים, עם האהובים שלהם, במהרה בקרוב בימינו".
כזכור, עוד בחודש אוקטובר, לאחר שאמרה האם הכואבת את דבריה, טענה שכל מה שהמשפחות צריכות עכשיו זה חיבוק, בלי לחשוב יותר מדי המגישה הילה קורח קמה מכסאה ופשוט חיבקה אותה חיבוק ארוך וחם, בו לא הפסיקה לדמוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה