טלוויזיה

העקיצה של גיא זו-ארץ ליעל בר זוהר: "שחררי אותה. אין לך ניסיון במטבח"

עד כמה מפריע לגיא זו-ארץ שאשתו, יעל בר זוהר, לא יודעת לבשל? בחילוקי דעות שתועדו בין השניים, הבעל עקץ את אשתו על הידע המוגבל שלה במטבח והגן על אימו. צפו

מערכת ice | 
גיא זו-ארץ ויעל בר זוהר (צילום אינסטגרם/ yaelbarzohar)
במהלך נסיעה ברכב של יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ, שתועדה לסדרה "מחוברים" בהוט, השניים נראו משוחחים בדיבורית עם אימו של גיא, שרי. בר זוהר, שתיכננה להגיע בהמשך היום לחמותה עם בעלה, ביקשה מאימו של גיא: "את יכולה לעשות אושפלו בבקשה, בבקשה".
זו-ארץ, שנבהל מהבקשה שמצריכה שעות ארוכות של הכנה, הגיב: "לא, מה את עכשיו שולחת אותה לעשות אושפלו... היא לבד בבית. לא, לא, לא".
בסיום השיחה עם האם, שהסתפקה לבסוף בהכנת שעושעית, זו-ארץ המשיך ועקץ את אשתו בחצי חיוך: "זה שאת שולחת אותה לעשות אושפלו, את יודעת למה? כי אין לך ניסיון במטבח, את לא יודעת מה זה אומר עכשיו לעשות אושפלו. היא צריכה עם הגזרים לעמוד שעות, ועם העוף והזה. עזבי אותה, נו, שחררי אותה".
בר זוהר, הגיבה חזרה לבעלה, שאף חיקה אותה, וביקשה: "אל תהיה מניאק, לא יפה. נכון, אני לא יודעת מה זה אומר לעשות אושפלו אבל זה היה נראה לי אורז וגזר ועוף".
 
מתוך חשבון האינסטגרם של יעל בר זוהר yaelbarzohar@
מאוחר יותר, בר זוהר העלתה סטורי עם מתכון לאושפלו והתנצלות לחמותה: "טוב... לאחר בדיקה של המתכון.. מדובר בזמן הכנה של יותר משעתיים... אלוהים ישמור. ויש רק 15 שלבים להכנתו. הצילו.. לא יקרה בקרוב. סליחה שרי".
בעבר, העיד זו-ארץ שהוא האחראי על הבישולים בבית: "עם יעל זה כבר לא יקרה, היא ניסתה, השתדלה, נתנה את כל כולה, לא קרה. מה שכן, היא עושה עוגות חלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה