טלוויזיה

ליאון רוזנברג נחשף בווידוי אישי: "הפסקתי לפחד ממנה"

רוזנברג שיתף: "אני לא אוהב בירוקרטיה, פשוט הפסקתי לפחד ממנה. במיוחד כשמדובר בסידורים של אחרים. אני אסביר: לכל מי שחושב שהעיסוק החדש שלי מסתכם בסיבובים עם לקוחות שמחפשים נכס בקפריסין, וסגירת עסקאות- טועה"
מערכת ice |  2
פאולה וליאון (צילום מסך קשת 12)
מגיש קשת 12 וכיום יזם נדל"ן בקפריסין, ליאון רוזנברג, שיתף שוב את העוקבים שלו אמש (שבת) בשינויים שהוא עבר ובצעדים שביצע מאז שנכנס לעולם הנדל"ן בקפריסין, לשם גם עבר לגור יחד  עם זוגתו פאולה ובנותיהן, לפני מספר חודשים.
רוזנברג שיתף: "אני לא אוהב בירוקרטיה, פשוט הפסקתי לפחד ממנה. במיוחד כשמדובר בסידורים של אחרים. אני אסביר: לכל מי שחושב שהעיסוק החדש שלי מסתכם בסיבובים עם לקוחות שמחפשים נכס בקפריסין, וסגירת עסקאות- טועה. בפועל, רוב העבודה שלי היא בלעשות סידורים של אחרים: רכישת נכס בחו"ל מצריכה מלאאא פעולות בירוקרטיות קטנות מול בנקים, רשויות, עורכי דין, ועוד כל מיני בעלי מקצוע. אבל אחרי שעברתי את התהליך הזה שוב ושוב, אני יודע שבתכלס זה לא כזה מסובך".

רוזנברג המשיך: "אני זוכר את הפעם הראשונה שלי- כשקנינו נכס בעצמנו בלרנקה. שברתי את הראש ובזבזתי שעות בשביל להבין איך אני מתמודד עם הר הסידורים הזה, מה בא לפני מה, ולאן הולכים קודם. לא היה לי כל כך את מי לשאול. לא היה לי את נהמישהו שמראה לי את הדרך, שמדבר איתי בעברית ויודע להסביר לי מה סדר הפעולות היעיל והמהיר ביותר. עכשיו כשאני עושה את זה עבור הלקוחות שלי, אני מרגיש סוג של סגירת מעגל. עוד דבר שמפתיע אותי הוא שקל לי לדרוש עבורם את השירות הטוב ביותר מאנשי המקצוע שהם פוגשים בדרך".
המגיש גם סיפר: "כשהייתי צריך לעשות את זה בשביל עצמי - לא העזתי. תמיד היה לי "לא נעים". אבל כשאני מייצג אחרים אני נהיה רוטווילר. למשל מרים טלפון לעורכת הדין למרות שיום ראשון ומבקש שתשלח מייל דחוף, אפילו שהיא באמצע ברביקיו עם המשפחה שלה, מסביר בנימוס אסרטיבי שכרגע בישראל הבנקים פתוחים והלקוח חייב את המסמך עכשיו".
לסיום כתב: "השבוע מצאתי את עצמי ניגש למנהלת מחלקת לקוחות זרים בבנק הקפריסאי, ובשיא הנחמדות מבקש ממנה שתעביר תיק של לקוח שלי לפקידה היותר יעילה במחלקה שלה, כי הפקיד הנוכחי נמצא כל יומיים בחופש ומורח פעולה מאד פשוטה והכרחית על פני שבוע והכרחית. היא הסכימה כמובן, וכשיצאתי מהחדר שלה ידעתי שבחיים לא הייתי עושה דבר כזה בשביל עצמי. זה היה רגע שיש בו הרבה יותר מסיפוק. זו גם קצת זכות. להיות בשביל אחרים הבנאדם הזה, שהייתי כל כך צריך, שיהיה שם אז בשבילי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נמאסת!!!!!
    דורית 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נמאס לשמוע אותך מפמפם את עצמך לדעת שנקנה דירה בקפריסין. מספיק, באמת מאסנו ביח"צ העצמי שלך.
    סגור
  • 1.
    בלתי נסבל
    רעות 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    5 2
    בכל מקרה אתה בלתי!!!נסבל!!! איזה כיף שאתה כבר לא מתקשקש בקשקשת עם ה קשקשקנית שסותמת לך את הפה על זה התגברת קשקשן?
    סגור